#1 Rzeczy do zrobienia 21 - 27 listopad 2016

By 08:41 , , , , , ,

Cześć!

Ostatnio mam głowę pełną pomysłów. To jest wręcz dziwne. Bardzo dziwne.
Tej jesieni złapała mnie jakaś niespodziewana dawka motywacji.

Postanowiłam w każdy poniedziałek stawiać sobie cele i publikować je tutaj, jak również po tygodniu rozliczać się, czy mi się udało.

W końcu to jest moje miejsce w sieci, mój kawałek podłogi i klawiatury. Miała być motywacja? Miała. Blog miał być moim motywatorem? Miał być!

Niech się zatem stanie!


PLANY NA OBECNY TYDZIEŃ:

- Wykonać 3 treningi;
- 2 spacerki w tym tygodniu podczas których będę mogła porobić zdjęcia, czyli zrealizować, to czym się interesuję;
- Zakończyć lekcję numer 5 nauki języka niemieckiego ( obecnie kończę trzecią);
- Opróżnić lodówkę z resztek jedzenia niezwiązanego z dietą - fakt, nie mam słodyczy, ale również nie wyrzucę parówek, płatków, czy dżemów... i tak dalej. Po prostu nie chcę z tym przesadzać;
- Codziennie wstawić nowy post;
- Oddać przetrzymane książki do biblioteki;
- Założyć notatnik, kalendarzyk do planowania;
- Nie marudzić;
- Ogarnąć włosy - odnowić kolor.


PLAN BONUSOWY - zrzucić podane obwody:
Biust: 106 cm
Talia: 94 cm
Brzuch: 113 cm
Udo: 70 cm

DEFINITYWNIE!!!


Dzisiaj było krótko i na temat.
A Wy macie jakieś cele na ten tydzień?

Dobrego poniedziałku! 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Powodzenia!
    Chyba też muszę zacząć sobie spisywać rzeczy do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, świetne cele, trzymam za ciebie kciuki :)
    moim celem jest wyzdrowieć bo od kilku dni mam katar
    i kaszel :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie jest spisywać wszystkie cele w jednym miejscu :)

    najciekawsza jest ta lekcja niemieckiego :)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia życzę, na pewno dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wezmę z Ciebie przykład i też stawiam sobie cele! A jakie one będą? Może: przestać odkładać wszystko na ostatnią chwilę, iść na siłownię i ćwiczyć angola codziennie!! Wspieram gorąco, podziwiam i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja codziennie chcę czytać fragment książki po ang;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie głównym celem jest przygotowanie się na weekendowy zjazd w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj właśnie muszę sobie kupić notatnik na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Trzymam kciuki i obserwuje bo jestem ciekawa jak Ci pójdzie :* Bardzo dobry pomysł z tego typu motywacją ☺😘 Zapraszam do siebie dominatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej! Przypomniałaś mi że też muszę oddać zaległe książki do biblioteki! Powodzenia w realizacji Twoich planów!!

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w realizacji planów!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sama muszę zacząć takie listy robić, mam ostatnio dużo pracy komputerowej i aż nie wiadomo czego się chwycić ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ostatnio wyznaczyłam sobie kilka celów i dążę do ich realizacji. Trzymam za Ciebie kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo masz zaplanowanego! :)
    Ale im człowiek bardziej zorganizowany tym lepiej mu to wychodzi - przynajmniej tak słyszałam..:P

    Mogłabym Cię prosić o głos?(Jeśli oczywiście Ci się podoba mój post)
    http://ddob.com/blogbook/id/40228/myfantasyandme-mikolajki-z-ddob-x-dawanda-zgarnij-prezenty-dla-siebie-i-bliskich

    Pozdrawiam serdecznie, Angela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tali mam 34 cm a w biuście 70 :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo spodobało i w sumie samo zmotywowało!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia życzę! Twój post, który miał zmotywować ciebie, zmotywował też po części mnie, więc jest jeszcze lepiej :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia kochana❤️ motywujemy Cie jeszcze bardziej, czekam na notki ;)
    Ja chyba tez cos takiego zrobie u siebie, mi sie nie udało z moim postanowieniem wiec moze twoj sposob mi pomoze!

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia we wszystkim! trzymam kciuki!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł jest super (chodzi o listy)
    Tylko nie wiem czy ktoś na moim blogu będzie chciał to czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. codziennie nowy post, do tego ćwiczenia i spacer - skąd masz tyle czasu :D

    OdpowiedzUsuń