Zdradzam blogowe sekrety!

Dzień dobry!

Jak ten czas szybko leci - dzisiaj jest już... czwartek! Dokładnie tak. Losie - jutro piątek ( odkryłam Amerykę).

Przede mną nowy dzień wyzwania związanego z inspiracjami i zdjęciami ( odsyłam do postu poniedziałkowego). Będzie kolorowo!

W tym wpisie zdradzę Wam moje blogowe sekrety!
Niech to pozostanie między nami :)


Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Tego bloga prowadzę od października 2016. Regularnie zaczęłam pisać pod koniec stycznia 2017 - znalazłam siłę i moc i motywację ( bo nie samą pracą człowiek żyje). Wpisy wstawiam 2, 3 lub 4 razy w tygodni. Czasami jednak jest to częściej ( na przykład w tym tygodniu będzie ich dokładnie 7).

Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Zaglądam na bloga wiele razy dziennie. Jeżeli mam tylko wolną chwilę to kontroluję co tutaj się dzieje. No może oprócz dnia lenia lub dnia odpoczynku - takie też się zdarzają. Wtedy wyłączam się z Internetu.


Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina nie wie o tym, że prowadzę bloga. Znajomi natomiast wiedzą - udostępniłam stronę na Facebooku - chciałam pokonać swoje skrępowanie i trochę brak pewności siebie. Spotykam się z pozytywnymi słowami. Jak opowiadałam, że trochę się bałam upublicznić treść znajomych to słyszałam, że nie ma czego. Jeżeli jesteś moim znajomym - dziękuję za wsparcie.


Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej?
No i tutaj to jest temat rzeka. Od lifestyle, modowe, kosmetyczne po tematy ciężkie i skomplikowane. Ostatnio interesuję się trochę zagadnieniami typu marketing w sieci, SEO i takie różne ciekawe rzeczy. Uwielbiam również czytać tagi, czy też zdjęcia z podróży. Taki rzekłabym, że miszmasz. 

Czy zazdrościsz czasem innym blogerom? Jeśli tak, to czego?
Nie mam przecież czego. Dobra mam - ładnych zdjęć! :)


Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc zrecenzować go na swoim blogu?
Tak, zdarzyło mi się, żeby zrobić zdjęcie. Tak - zrobiłam to. Albo kupiłam do recenzji, której nie napisałam. Tak - jestem straszna.

Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków?
Tak, tak i jeszcze raz tak. Dzięki dziewczyny! :)


Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Stałam się bardziej zdyscyplinowana, nauczyłam się wykorzystywać każdą minutę dnia. Obowiązków jest coraz więcej, a czasu coraz to mniej. Niedługo stanę się perfekcjonistką w tej kwestii. Jeszcze zobaczycie!

Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z całego świata, z nowinek, z wiadomości, z telewizji, z książek, gazet, spacerów, a nawet z Waszych blogów! Moje życie to jedna wielka inspiracja.


Czy miałeś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałeś go usunąć?
Miałam wiele kryzysów - wiele moich starych blogów przecież umarło. Z tym blogiem jest identycznie - czasami muszę odpocząć dzień, dwa czy nawet siedem. Jestem tylko człowiekiem i nic, co ludzkie nie jest mi obce. Nawet brak motywacji, chęci i zapału.


Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych?
Rażące błędy ortograficzne - i tylko tyle. Nie przeszkadzają mi błędy stylistyczne, przecinki czy nawet emotikony. Sama nie jestem alfą i omegą. Sama piszę chaotycznie. No ale starajmy się zachować podstawowe minimum. Ortografia jest fajna! Serio!



A Wy macie jakieś blogowe sekrety?

Dobrego dnia!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji