NAJNOWSZE WPISY

czwartek, 27 października 2016

7 rzeczy, które chciałabym zrobić do końca 2017 roku

Cześć!
Wstęp niech będzie jak w tytule, to znaczy czytaj tytuł. Już się nie mogę doczekać wpisu pod koniec 2017 roku. Co tam postanowienia noworoczne? Październik też jest spoko!

1) ZWIEDZIĆ 5 POLSKICH MIAST
Uwaga, uwaga jeżeli mieszkasz we Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Łodzi lub Poznaniu to szykuj się, że możesz mnie spotkać. Już zacieram ręce!

2) POLECIEĆ SAMOLOTEM
Nawet na trasie Warszawa- Wrocław, Warszawa- Gdańsk. Tanich biletów jest sporo i w końcu muszę się zmobilizować pokonać swój strach.



3) ZACZĄĆ NOWE STUDIA
Iberystyko! Przybywam! Strzeżcie się Narody Świata- przybywam z nowym, nauczonym się językiem.

4) SPRÓBOWAĆ SUSHI
Tak, nigdy nie jadłam i trochę się boję, że mi nie posmakuje. No, ale żebym wiedziała muszę zasmakować.



5) POJECHAĆ W GÓRY I NAD MORZE
Chociaż na 3 dni, odpocząć, zobaczyć. Z resztą chciałabym pokazać jak wygląda morze na żywo mojemu chłopakowi. Sama nie byłam tam od jakiś 12 lat.

6) PRZEPROWADZIĆ SIĘ DO KAWALERKI
Naszej wspólnej, małej jednak przytulnej. Nie ma rymów, nic się nie zrymowało. Marzy mi się wracać na swoje po całym dniu pracy. 


7) ZACZĄĆ ĆWICZYĆ
Odnaleźć w końcu ulubioną aktywność fizyczną. No nie wiem: bieganie, pływanie, jazda na rowerze, a może tak siłownia? 

Może i powinnam czekać do 1 stycznia, ale po co? Po co czekać z realizacją celów i marzeń? Nie chcę stać w miejscu, chcę się rozwijać. A Wy co chcielibyście zrobić będąc na moim miejscu? 

Share this:

87 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki żeby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ładne plany! miast w Polsce jest mnóstwo, więc na pewno to zrealizujesz, gorzej z kawalerką i samolotem, bo to jednak niebagatelne koszty, no ale... trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i dodaję do obserwowanych, żebyś codziennie spoglądała na mój avatar i myślała sobie - ooo, to ta super ioana, ona trzyma za mnie kciuki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha wielkie dzieki :D Wlasnie tak bede myslala ;)

      Usuń
  4. Powodzenia! Każdy czas jest dobry na realizowanie planów :) Nie ma co czekać na nowy rok czy choćby poniedziałek.
    Wrocław też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;) Maszyną powietrzną bardzo fajnie się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do 7 to też muszę zacząć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne plany :) 2,5,7 też bym chciała ;D
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Samolotem to ja nigdy bym nie chciała latać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E no dlaczego :d jest duza szansa na przezycie :D

      Usuń
  9. Też nigdy nie jadłam sushi, swoją pierwszą podróż samolotem mam za sobą, ale nie jest to mój ulubiony środek transportu haha.
    Życzę powodzenia! :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już teraz coś planujesz po co zwlekać z marzeniami ? :) Ja też nigdy nie jadłam sushi i mam do tego takie samo podejście jak Ty :) muszę w końcu spróbować !


    Obserwuje :*
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze nie bedzie tak niedobre ze bede wypluwac :D

      Usuń
  11. Też bym chciała w końcu polecieć samolotem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tak czytam Twoje marzenia, to jakbym widziała swoje :D Mam nadzieję, że uda ci się je wszystkie zrealizować! :* Trzymam kciuki! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam nadzieje ze nam obu sie uda :D

      Usuń
  13. uwielbiam suszi:D z sosem sojowym mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nigdy nie jadłam Sushi ;)
    Powodzenia w spełnianiu celów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne plany :D Lot samolotem jest mega :D A sushi jest pyszne :D Sama na początku nie byłam przekonana- ale teraz uwielbiam. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sushi jest pyszne, samolotem też bym chciała polecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki i lecę sobie stworzyć podobną listę ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia ! ;) ja na razie mam jeden cel do którego dążę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam chęć spróbowania sushi ale nie mogę się przełamać...
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokladnie to samo :D dziekuje za wsparcie ;)

      Usuń
  20. Zainspirowal mnie Twoj post. Chyba tez musze stworzyc taka liste :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry pomysł. Nie potrzebujemy specjalnej okazji, aby coś sobie postanowić. Życzę powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie trzymam kciuki, żeby się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia, kochana! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA.

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, nie ma po co czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak masz coś zrobić - zrób to teraz :) Nie czekaj, nie zwlekaj, zacznij planować od dziś i realizuj! Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zamierzam działać i działam :)

      Usuń
  26. Latanie samolotem jest świetne, musisz spróbować! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czekaj do stycznia, bierz się za to jak najszybciej! Bardzo fajne te Twoje plany, życzę spełnienia wszystkich i żeby przyniosły jak najwięcej radości;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na wpis! Na Twoim miejscu właśnie bym nie czekała, tylko działała! ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia, trzymam kciuki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lot samolotem jest całkiem spoko! Najgorzej jest na początku i na końcu kiedy samolot startuje i ląduje. A co do ćwiczeń, poćwicz sama w domu. Ja tak robię. Codziennie kilkanaście brzuszków, przysiadów, jakieś ćwiczenia rozciągające. I działa :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mądrze nie warto czekać do 1 stycznia :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w zrealizowaniu planów! Sushi jest bardzo dobre, polecam! ;)
    best-frieend.blogspot.com ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielki plus za to, że nie czekasz do nowego roku i już teraz masz postanowienia :) Życze aby wszystko udało Ci się zrealizować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam samolot polecam! Dla mnie to najcudowniejsze uczucie gdy sie wznosi, skręca .... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi się spodoba :D

      Usuń
  35. To ja zapraszam jeszcze do Zamościa :D Mamy piękną starówkę, którą warto zobaczyć ;) A co do lotu samolotem, marzenie to moje nie jest, raczej bałabym się wsiąść na pokład, ale kto wie co życie przyniesie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wrocław serdecznie Ci polecam, tak samo jak lot samolotem. A kawalerka to również moje marzenie!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne ! Kawalerka..na razie marzę jedynie o wynajęciu pokoju i zaczęciu normalnej pracy. Samolotów nienawidzę, haha, a ćwiczyć polecam zacząć jak najszybciej, nie ma co tego odkładać ! :D

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam od współdzielenia pokoju, a teraz mam pokój sama. Kolejny krok przede mną:)

      Usuń
  38. Powodzenia w realizowani planów :) pamiętaj nie warto czekać do nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie do nowego roku jeszcze 60 dni! :)

      Usuń
  39. Ambitnie, ja już większość tych punktów mam już dawno zaliczone !!!
    Jak najbardziej trzeba mieć cele, plany i krok po kroku je realizować. Kochana, mam nadzieję, że opanujesz strach i w końcu wsiądziesz do samolotu. Dla mnie to już nic nadzwyczajnego, już tyle razy w życiu latałam samolotem, że nie jestem w stanie tego zliczyć ( coś około 30 razy pewnie) !!! Na pewno uda ci się zrealizować Twoje cele, pamiętaj również o silnej mobilizacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Prawidłowo! Bo plany trzeba realizować, a marzenia spełniać, a nie wierzyć w czarodziejską moc dat :)


    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja miałam ok 20 marzeń do spełniania w 2016 roku, i muszę się pochwalić, że większość z nich udało mi się spełnić!!!! :D Inne były zbyt wymyślne!!! np. miałam coś podobne do twojego, zwiedzić miasta tylko nie 5 a 50!! :D Ale kto wie! do końca roku jeszcze 3 miesiące! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sushi musisz koniecznie spróbować. Zamów maki, na pewno pokochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nigdy jeszcze nie leciałam samolotem :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes