NAJNOWSZE WPISY

piątek, 21 października 2016

Na zakręcie

Dzień dobry!

Może zacznijmy bez zbędnych wstępów, omówień ,wprowadzeń i tych innych pompatycznych rzeczy, które robi się zawsze na początku prowadzenia bloga.

Kim jestem?
Jestem blondwłosą okularnicą ( odrosty naturalnie walczą), która stoi trochę na życiowym zakręcie. Trochę bardzo. Od zawsze też marzyłam o prowadzeniu porządnego( regularnego) bloga.


O czym będę pisać? Pewnie o życiu. Strona ta ma zostać moim Panem Motywatorem we wprowadzaniu zmian.



Ale jakich zmian? Oto lista:
- Zmiana kierunku studiów ( na CITO);
- Zgubienie 20 kilogramów;
- Zdanie egzaminu CAE;
- Być w końcu szczęśliwym człowiekiem w każdej kwestii.

Także Ty, Osóbko, Osobo, Persono, która to czytasz- jesteś moim tak jakby Motywatorem. Zapraszam Cię już na kolejny wpis- wiem, wiem i tak zapomnisz. 

No... trzymajcie kciuki! Podobno Blogosfera jest miejscem przyjaznym. Ja mam również taką nadzieję. Nadzieję, że zostanę zrozumiana i zaakceptowana.

Dobrego dnia!


Share this:

57 komentarzy :

  1. Powodzenia :) Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam taką nadzieję :)

      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wszystko co postanowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy witamy w naszych skromnych progach ;D w sumie jestem u Ciebie, więc w Twoich :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogosferze, trzymam kciuki w prowadzeniu bloga! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z całego serca życzę Ci powodzenia i wytrwałości :*
    pozdrawiam :)
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) to Twój pierwszy blog? Trzymam kciuki, żebyś nie straciła zapału! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog już kolejny z rzędu :) Zapraszam na nowy wpis tam trochę o mojej klątwie Blogera :D

      Usuń
  7. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Największą motywację stanowią ludzie. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Wish you good weekend!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC )
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie witaj okularnico i jestem ciekawa co będziesz dalej publikowac :*
    Co powiesz na wzajemna obserwacje??

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do czytania :)
      Dziękuję za wsparcie.

      Usuń
  12. Jesli tylko czegos mocno pragniesz, to osiadniesz to. Trzymam kciuki za wszystkie plany i postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja też potrzymam, nawet za siebie :D
      A co :DDD

      Dziękuję pięknie za dobre słowo.

      Usuń
  13. Witaj w świecie blogera. Dużo sukcesów ci życzę 😆

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i systematyczności w prowadzeniu bloga! Nigdy sie nie poddawaj :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i systematyczności w prowadzeniu bloga! Nigdy sie nie poddawaj :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci powodzenia, wytrwałości i systematyczności w prowadzeniu bloga! Nigdy sie nie poddawaj :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najcięższa praca to ta nad samym sobą, ale za to jest bardzo wdzięczna :) Życzę powodzenia w zgubieniu wagi i realizowaniu swoich celów! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w blogowaniu ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę tu zaglądać często, czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się ciekawie ;)
    Życzę powodzenia i wytrwałości.

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia ! ; )
    Też niedawno zaczełam ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki, i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes