Poznajmy się bliżej, czyli 5 faktów o mnie

By 16:27 , , , , , ,

Witajcie tej pięknej niedzieli, czy też w innym dniu tygodnia!

Patrząc tak całkiem praktycznie, to chyba dobrze byłoby się bliżej poznać. Może nie tyle dobrze, co po prostu nie chcę pisać w trybie na 100% incognito. 

Tak, tak wiem to doskonale, że nie da się powiedzieć wszystkiego (przynajmniej w jednym wpisie), ale może chociaż trochę uda mi się naszkicować zarys mojej osoby.


FAKT 1- Jestem warszawskim słoikiem.
Do stolicy wprowadziłam się już, albo dopiero 3 lata temu. Pokochałam to miasto z całego serca. Co ciekawe ani razu nie przywiozłam ze sobą z domu rodzinnego przysłowiowego słoika. Jestem chyba jakaś niekompletna.

 

FAKT 2- Ciągle  muszę coś robić.
Nie ma chwili gdybym czegoś po prostu nie robiła. Nie umiem się wyłączyć i tak po prostu nie myśleć. Ciągle coś czytam, przeglądam, robię, tworzę, uczę się. Dzień wolny? Najlepiej, gdy spędzę go tak, bym wieczorem padła zmęczona do łóżka. Wtedy czuję satysfakcję. Czuję, że żyję.

FAKT 3- Kocham Podróże.
Nieważne czy jadę na drugą stronę miasta, do lasu, czy też daleko, kilkaset kilometrów przed siebie. Każda wycieczka sprawia mi radość. Poznawanie nowych miejsc, historii i kultury przynosi mi ogromną satysfakcję.

 

FAKT 4- Jestem perfekcjonistką.
 Jeżeli coś zacznę, to musi być to zrobione perfekcyjnie. Nauka na kolokwium? Jeżeli nie umiem całego materiału to po prostu wolę się nie kompromitować i poczekać na inny termin.  
Przez perfekcjonizm przestałam prowadzić stare blogi, bo przecież nie będę wracała do czegoś, co już "umarło".

FAKT 5- Ciąży na mnie klątwa Blogera.
To dosyć śmieszne, ale przy prowadzeniu pierwszego bloga padł mi cały laptop- o tak sobie zdechł i umarł. Nie miałam wtedy środków na jego naprawę, więc pół roku nic nie pisałam. Blog również zginął śmiercią tragiczną ( pacz punkt 4).
Drugi poważny blog- zepsuty telefon ( nagle się wyłączył) no i kolejna naprawa.
Pisanie tego bloga- wczoraj padła mi ładowarka, przepalił się kabel, a wpis piszę ze sprzętu mojego chłopaka.
Ktoś zna jakiś dobry egzorcyzm?


Podsumowując, trochę tekstu wyszło, trochę się dowiedzieliście, a jeżeli zechcecie to zapraszam w przyszłości na więcej.

Pozdrawiam Was ciepło i życzę dobrego tygodnia! 

You Might Also Like

59 komentarze

  1. też jestem perfekcjonistką i uwielbiam podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam podróże. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, zazdroszczę Twojej enerii, że ciągle byś coś robiła. Ja jestem przeważnie przeciwieństwem i zbyt często ''nic mi się nie chce'' ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę aby tym razem żadna klątwa nie padła i blog długo działał, a jego prowadzenie sprawiało Ci przyjemność.
    Również uwielbiam podróżować.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham podróże :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem warszawskim słoikiem, piątka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam podróże i muszę cały czas coś robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły jest ten 5 fakt - aż strach się bać, złośliwość rzeczy martwych? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak i bardzo się na mnie uwzięła :(

      Usuń
  10. Klątwa blogera :D ktoś chce byś przestała pisać? Nie no, życzę samych sukcesów i szczęścia w blogowaniu :) fajny blog.
    Pozdrawiam, Autorka bloga WNR

    wrzucnarap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cztery pierwsze fakty pasują też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klątwa blogera - nieco zabawne ;p
    Ciekawy zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również kocham podróże! ♥
    Klątwa blogera, ciekawie :D

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post ;) Ale cały czas się zastanawiam jak mogłaś żadnego słoik nie przywieźć ;D?
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sama się nad tym zastanawiam :D

      Usuń
  15. Ja drugi rok jeżdżę do Warszawy i ten nic z domu nie przywiozłam :D
    Powodzenia z tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ktoś, kto mnie rozumie ;)

      Dzięki! <3

      Usuń
  16. Ja równiez jestem perfekcjonistką :D heheheh
    Obserwuje!
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam pierwszy fakt i od razu zaskoczenie! Jak mogłaś nie przywieźć żadnego słoika?! To jest możliwe? :D
    Ja również lubię podróże, chociaż rzadko zdarza mi się gdzieś dalej wyjechać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać jest, ale jakby tak pomyślał głębiej to nie wiem jak to zrobiłam :D

      Usuń
  18. Bardzo fajny wpis :) Ja również jestem wielką miłośniczką podróży ;) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też kocham podróże. nieważne czy jadę tramwajem, pociągiem, busem czy autem ale widok mijającej mnie drogi jara mnie neisamowicie:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również kocham podróże :D Jest tyle miejsc, które chcę odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samą myśl jest mi żal, że teraz siedzę w domku :D

      Usuń
  21. biedny blog! musi stawiać czoło tylu przeciwnościom losu! ale daje radę, bo ładnie funkcjonuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujące fakty :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kocham podróże. Nieważne czy są one długie czy krótkie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. także lubię podróżować.
    i o kurczę, klątwa bloggera? Powodzenia. XD


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. ja wszystko robię byle jak, byle jest ahaha :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak czytałam o Twoich problemach ze sprzętem, to tak jakbym siebie widziała! Jak często robię coś ważnego, to odmawia współpracy! W najmniej odpowiednim momencie. Tak samo jak z połączeniem internetowym, które zrywa się w ważnych momentach :D

    Poza tym ja też uwielbiam podróżować :) Mam nadzieje, że w przyszłości częściej będę mogła robić to co kocham :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłości i sprzęt będzie działał i będą odchodziły podróże :D

      Usuń
  27. Ojej, trochę się przestraszyłam tej klątwy blogera haha ;) Mam nadzieje, że to ostatni raz kiedy Ci się przytrafia coś takiego.

    ...No i nie rezygnuj już z bloga! Też jestem perfekcjonistką, więc staram się udoskonalać i rzeźbić to co już istnieje. Polecam Ci to samo, bo Twój obecny blog naprawdę wygląda fajnie :)

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podpisuję się pod 2, 3 i 4 punktem! Chyba naprawdę kraży nad Toba blogerkie fatum !!! Życzę ci kochana, by ta "klatwa blogerka" opuściła cie na dobre hehe. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Po tych faktach widzę, że dużo nas łączy haha :D
    Sama chciałabym po ukończeniu szkoły wyjechać do Warszawy :)
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też uwielbiam podróże! obserwuje

    OdpowiedzUsuń