NAJNOWSZE WPISY

niedziela, 30 października 2016

Zaczynam uczyć się angielskiego!

Hej ho!

Witajcie w długi weekend. U mnie bardzo pracowicie, więc i czasu zdecydowanie mało. Z racji ostatnich przewrotów w moim życiu postanowiłam definitywnie, ostatecznie i twardo podszlifować swój język angielski.

W jakim on jest stanie?
Przed nami twarda analiza danych.


Czy umiem się dogadać?
Umiem- nie ma dnia, żebym nie rozmawiała po angielsku. Języka potrzebuję na co dzień w kontaktach z innymi osobami. Swoją drogą kiedyś opowiem Wam jak udało mi się przełamać barierę w mówieniu. To całkiem interesująca historia.

Słownictwo
Tutaj jest bardzo ubogo, potrzebuję je podszkolić, nauczyć się nowych słówek. Często łapię się na tym, aby coś wytłumaczyć szukam słownictwa naokoło.

Gramatyka
Tutaj chyba jest znaczny problem. Muszę ponownie przeszkolić wszystkie czasy i w końcu nie zastanawiać się czego gdzie użyć.

Słuchanie
Łączy się ze słownictwem. Umiem zrozumieć sens wypowiedzi, jednak chcę rozumieć po prostu wszystko. Tyczy to się filmów, wykładów czy też czytanych artykułów naukowych, czy nawet tych o lekkiej treści.



Swoją drogą robiłam wczoraj z ciekawości test językowy B2 z którego wyszło mi 78%. Chyba tragedii nie ma. Jednak przede mną długa droga, aby w końcu zdać test CAE. Chcę to zrobić dla siebie, pokazać, że potrafię no i oczywiście mieć ogromną satysfakcję.

W dniu dzisiejszym zaczynam kurs średnio-zaawansowany. W następnych tygodniach będę chciała dzielić się swoimi postępami, metodami- tymi sprawdzonymi i tymi, które są do czterech liter.

Także trzymajcie za mnie kciuki, abym spełniła swoje marzenie i władała tym językiem jeszcze lepiej i lepiej. Aż do perfekcji! 

Życzę Wam spokojnego wolnego i uważajcie na siebie!
Do napisania!



Share this:

76 komentarzy :

  1. W takim razie samych pozytywnych sukcesów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam język angielski ;) Teoretycznie znam go na poziomie C1, ale jak jest w praktyce ciężko stwierdzić ;) Największe problemy mam z mówieniem. Kilka zagadnień gramatycznych też sprawia mi trochę problemów, ale ogólnie na to nie narzekam. Słownictwo mam trochę bogatsze niż ubogie :D Na studiach uczyłam się sporo terminów specjalistycznych, ale jeśli chodzi o bardziej praktyczny zakres to jest przeciętnie.
    Najważniejsze jest, żeby chcieć się rozwijać ;) Ja wiem, że moja przygoda z angielskim prędko się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto się uczyć całe życie ;)
      Chociażby po to, by mieć mniej problemów na stare lata ;)

      Usuń
  3. mnie też by się przydało trochę nauki Angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to warto. Bardzo się przydaje w życiu ;)

      Usuń
  4. Chciałabym umieć angielski perfekcyjnie, jednak sprawia mi to taką trudność:(
    Powodzenia w nauce:)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:)
    http://healthy-lifestyle-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale potem satysfakcja, że się umie jest ogromna ;)

      Usuń
  5. Powodzenia! Ja nigdy angielskiego nie lubiłam... Na studiach wybrałam niemiecki, chociaż też jakoś super mi nie idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zaczynam naukę tego języka ;D
      Będzie ciekawie.

      Usuń
  6. Super ze bedziesz sie dzielila tymi postepami, to bedzie dla mnie mega matywujace bo sama musze sie podszkolic z jezyka. I napisz koniecznie jak przelamalas bariere, jestem bardzo ciekawa

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle. Też lubię ten język:) Fajnie, ze uczysz się tego na własna rękę, nie każdy ma w sobie taki upór:) Na pewno ci się uda.Pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Ja pamiętam, że wiele słów nauczyłam się z gimnazjalnego repetytorium (bardzo często mieliśmy kartkówki i sprawdziany jedynie ze słówek), a resztę z seriali. Gramatyka gramatyką... w Ameryce nawet jak powiesz coś nie do końca poprawnie gramatycznie, to jest okej. Ważniejsze są chyba pewne zwroty, słówka są najważniejsze. A i tak najwięcej się nauczysz mieszkając w anglojęzycznym kraju :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą gramatyką to racja ;)
      Idzie się nawet dogadać na poziomie Kali jeść Kali pić:)
      Ale rozumiesz się:D

      Usuń
  9. Ja długiego weekendu nie mam niestety, pracowałam w sob i dziś też idę do pracy, jutro dzień przerwy, taka robota w kratkę gdyż przełożeni nie potrafią się ogarnąć. Życzę powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;)
      U mnie też zero wolnego na weekend :(

      Usuń
  10. mi najlepiej działa czytanie książek po ang:) to świetnie utrwala mi wiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę zaczać to czynić.

      Usuń
  11. Też właśnie mam zamiar zacząć się uczyć angielskiego, więc chętnie poznam twoje metody :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziemy mogły wymienić się doświadczeniem ;)

      Usuń
  12. Powodzenia! Ja też zaczęłam się uczyć angielskiego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc również życzę powodzenia ;D

      Usuń
  13. Znajomość języka obcego to baaaardzo ceniona umiejętność! Trzymam ogromnie kciuki za Twoje postępy! :) Od Siebie polecam płyty Beaty Pawlikowskiej :) Nauczą gadać, zdecydowanie :). Liczę na posty z relacjami jak Ci idzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Na pewno będę relacjonować :D

      Usuń
  14. Życze powodzenia i sukcesów :)
    ciekawy post :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha, nie, w warszawie Cię nie obrzygam hahahaha :D trzymam kciuki za te Twoje językowe wygibasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja trzymam kciuki za Ciebie i za Fasola ;)

      Usuń
  16. a ze spaniem na brzuchu też mam problem, do niedawna jeszcze zasypiałam bez problemu, ale teraz już mnie coś tam w środku ciśnie (pewnie Fasol!), i w ogóle sama myśl, że śpię na swoim dziecku nie daje mi zasnąć w tej pozycji XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w takim bądź razie! ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja cały czas się zabieram za tą naukę, i zabieram... Ale coś mi nie wychodzi :) Podszkolić się w angielskim to będzie jeden z moich celów na rok 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja niby umiem mówić po angielsku w stopniu "da radę się dogadać", a jak do mnie podeszła na mieście jakaś koreanka i zapytała "GDZIE JEST APTEKA" to zaczęłam wymachiwać rękami jak wariatka :D i tłumaczyć jej na migi hahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki! Ja ile razy zaczynam tyle i kończe, angielski to zawsze dla mnie czarna magia..

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ja niby angielski tłoczę od podstawówki, ba! nawet od przedszkola. Ale szczerze niby umiem, ale w praktyce z ludzmi chyba bym kulała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiłam na ani jednego dobrego nauczyciela angielskiego. Niestety. I tak jest w wielu przypadkach. Albo uczysz się sam albo klapa.

      Usuń
  22. Ja jakoś nigdy nie byłam orłem w językach ;p ale angielski lubię dogadać bym się dogadała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też ze słówkami mam cienko ;P niby się dogadam ale mogło by być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki! Pomaga też oglądanie filmów i seriali bez napisów! :) - polecam

    pozdrawiam cieplutko xx i zapraszzam również do mnie
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/ulubiency-pazdziernika_31.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia kochana:) Ja to codziennie katowałam słownik ze słówkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie ;)
      Słowniki też posiadam ;D

      Usuń
  26. ooo, ja też zaczynam naukę w college, poszło mi na teście super, ale gramatyka to moja pięta Achillesowa ;) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta paskudna gramatyka ;D

      Usuń
  27. Powodzenia dasz rade! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  28. powinnam wziąć przykład z Ciebie i podszlifować swój angielski

    OdpowiedzUsuń
  29. I just discovered your blog!
    Would you like us to follow eachother on GFC? I just started following you GFC #18, please follow back, let's support eachother and keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również w końcu znalazłam motywacje do nauki języka angielskiego, właśnie szukam jakieś dobrego kursu :) Mam nadzieje, że nie stracę szybko zapału! :)
    A Tobie życzę powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również szukam dobrych kursów ;)
      Wzajemnie życzę powodzenia w nauce ;)

      Usuń
  31. Najważniejsze, że umiesz się dogadać ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie zawsze problemem była gramatyka - zaczęłam się jej uczyć dopiero w liceum - wtedy zobaczyłam jakie mam braki. Słówek uczyłam się od małego - tłumaczac teksty piosenek. Po kilku latach udało mi się podejśc do CAE, zdac egzamin i dostać się na zagraniczne studia z wykładowym angielskim ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  34. o jaki fajny blog ogólnie widzę, że jesteś pozytywną osobą więc będę częściej wpadać! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chcę się ostro wziąć za swój angielski, jestem prawie w identycznej sytuacji co Ty ;) Tylko ja za rok z tego języka maturę piszę. :p

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia :) Ja muszę się zabrać za naukę angielskiego. Polecam Ci darmową stronę duolingo , kiedyś zaczęłam tam kurs jednak nie miałam samodyscypliny, zamierzam znów wrócić do nauki z tej stronki :/ ponoć można się tam wiele nauczyć :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post oraz piękny blog!!! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pwoodzenia! ja jestem właśnie na kursie ang na Malcie!

    OdpowiedzUsuń
  39. W dzisiejszych czasach język angielski to podstawa :) U mnie niestety kiepsko z jego znajomością... też przydałby się jakiś kursik. Powodzenia w nauce!
    Obserwuję :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia z angielskim! Jeżeli chcesz popraktykować z kimś to śmiało do mnie pisz! Mówię po angielsku płynnie i mieszkam w Ameryce :)
    http://memoriesfrozenstill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes