NAJNOWSZE WPISY

sobota, 19 listopada 2016

Udało się!

Witajcie, ciepło i weekendowo!

Wow - znowu piszę. Czyżby poprzedni wpis był wczoraj? Tak, wcale się nie mylicie. Chyba śmiało mogę stwierdzić, że w końcu dostałam większą porcję motywacji. 

Muszę się pochwalić, że w końcu zmotywowałam się do jakichkolwiek ćwiczeń fizycznych. Poszłam dzisiaj na marszobieg połączony z ćwiczeniami na tej siłowni na świeżym powietrzu.


Jak to wyglądało? 
Wyszło jakieś 15 minut marszu, 13 minut biegu i 12 minut ćwiczeń na siłowni. Biorąc pod uwagę moje zdolności matematyczne wychodzi 40 minut aktywności fizycznej! Toż to święto! Szok i niedowierzanie.

No to pierwsze koty za płoty!

Oczywiście nie wpadłam na pomysł, żeby zatrzymać się, zrobić zdjęcia mojego parku - bo po co.

Także żeby nie było nudno i bez zdjęć, to korzystając z okazji zapraszam Was na mojego Instagrama. 
Jeżeli to czytacie to dodatek powinien być już na blogu. 
Założyłam go 23 października tego roku.
Najbardziej uwielbiam fotografować przyrodę i przeróżne budynki.

Nie pozostaje mi nic innego jak pokazać Wam kilka zdjęć: 





 


Dobrej soboty i niedzieli Wam życzę! 
Odpoczywajcie i regenerujcie siły na kolejny tydzień!


Share this:

40 komentarzy :

  1. un post precioso, que bonita la ardilla

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki, czym robione?
    Serdecznie zapraszam do mnie na konkurs, są super nagrody do wygrania!
    oraz proponuję także wspólną obserwację :)
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne :) A u nas dziś szaro, buro i ponuro dlatego wzięłam się za sprzętanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u nas też pada już w tej chwili ;(

      Usuń
  4. śliczne fotografie:) idę obadać insta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ja też ostatnio sporo ćwiczę, tańczę zumbe i jeżdżę na rowerku stacjonarnym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;D jaka wiewióra słooodka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowała ;)
      Wiewiórki są cudowne <3

      Usuń
  7. Ja też się ostatnio zmotywowałam (wreszcie) do ćwiczeń i teraz leczę przetrenowane mięśnie. A zdjęcia są świetne, instagram zresztą też, bardzo w moim typie estetyki.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie chcę tego uniknąć, ze przetrenowania, bo znów się zrażę i będzie klops.

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia. :) Chyba najtrudniej się zmotywować! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post! Thanks for sharing :)*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. brawo! moja aktywność fizyczna leży i kwiczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja na razie też, to był pierwszy raz od roku :(

      Usuń
  11. Trzymam kciuki w wytrzymałości w postanowieniach :)
    Mi się udało, mam nadzieję że tobie też się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama nie umiem się jakoś zmotywować do ćwiczeń :( a przydałoby się...

    Zapraszam również do siebie
    Wchodząc zostaw po sb ślad :)
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mna kolejny dzien gdzie musze sie zmotywowac :)

      Usuń
  13. śliczne zdjęcia :) oj lubię ćwiczyć na siłowni open air'owej, ale tylko na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczę od czerwca i w 3 miesiące straciłam 10kg. Teraz już od jakiegoś czasu nie ćwiczę, ale od wczoraj powróciłam na dobre tory :)

    Dzięki za odwiedziny! Zapraszam częściej.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiewióra <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. no brawo! JESTEM DUMNA! :D weź sobie gdzieś to zapisz, albo zacznij prowadzić jakąś tabelkę, żeby każda zapełniona rubryczka napawała Cię dumą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co do hauli i denek - też nie umiałabym tego robić, może nawet nie chodzi o zdjęcia, co o ilość kosmetyków, których używam :P a jest ich 5 XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia jak na wykonanie ich telefonem :)
    Powodzenia i mega motywacji do dalszych ćwiczeń!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz piękne fotki :)
    Podziwiam cię za to, że ćwiczysz :')

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne zdjęcia! cudne :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes