NAJNOWSZE WPISY

czwartek, 19 stycznia 2017

Cele na rok 2017

Witajcie, cześć, czołem i hej!

Tak wiele mówi się o postanowieniach noworocznych. Szczerze mówiąc to moje postanowienia są następujące. Przepraszam - jest ich brak. Ale to nie jest tak, że jestem nieambitna, nie mam planów, czy mi się nie chce. Pomyślałam jednak, że byłoby całkiem ciekawie rozliczyć się w grudniu z tego, co udało mi się osiągnąć.


Fanfary proszę, werble i trąby! Przedstawiam unikalne, indywidualne i tak dalej... cele na rok 2017.

ZDROWIE I DIETA
Schudnąć 20 kilo.
Nauczyć się pić 2 litry wody dziennie.
Wyrobić nawyk regularnego chodzenia na siłownie ( 3 razy w tygodniu).

ROZWÓJ OSOBISTY
Zacząć uczyć się języka hiszpańskiego.
Rozpocząć nowe studia.
Zapisać się na naukę języka angielskiego.


BLOG
Umieścić co najmniej 50 wpisów.
(Wiąże się to z regularnym pisaniem.)
Dobić do 100 obserwatorów bloga - a co! 

KULTURA
Obejrzeć 20 filmów w kinie. 
Iść chociaż raz do teatru.
Przeczytać 10 książek.


PODRÓŻE
Odwiedzić 5 nowych miejsc.
Zaplanować wyjazd przynajmniej na 5 dni z dala od miejsca zamieszkania.
Polecieć samolotem.

RZECZY
Kupić aparat fotograficzny.
Kupić parę conversów ( kto niebogatemu zabroni!).


Wierzycie w postanowienia noworoczne? A może tak jak ja, stawiacie sobie cele do zrealizowania? Jak to u Was wygląda?

Dobrego dnia! Tygodnia! Roku!
Trzymajcie się!

Share this:

31 komentarzy :

  1. Twoja lista postanowień to coś w rodzaju listy 101 in 1001 days, która sama realizowałam. Gratuluje postawienia pierwszego kroku! Chęci realizacji i zmian! In życzę powodzenia i wytrwałości w postawieniu kolejnych.. !
    -----
    Pozdrawiam i ślę buziaki! Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  2. Pić więcej wody!! Też muszę się do tego "zmusić"! Nauczyć się języków - o tak!! WIele naszych postanowiem się pokrywa:) Pozdrawiam:) i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Studia i aparat też chcę. Nauczyć się angielskiego też by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia:) ja też mam zamiar uczyć się hiszpańskiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwój osobisty jest ważny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanowienia noworoczne to tez jakby cele, które chciałabym zrealizować w nowym roku :)
    Fajny pomysł, muszę stworzyć taką ich listę i zaznaczać, co udało mi się osiągnąć!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w blogowaniu i tych 100 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym piciem 2l wody to też już nieraz sobie postanawiałam, ale potem oczywiście zapominam. xD 3 razy w tygodniu chociaż w domu bym sobie chciała poćwiczyć. Zresztą w wakacje nie miałam z tym problemów, ale od kiedy zaczął się rok akademicki po wieczornym powrocie z uczelni często nic już mi się nie chce. Zresztą pogoda za oknem całkowicie zniechęca mnie do aktywności fizycznej. A gdy jest cieplej, świeci słońce, aż chce się prawdziwie żyć, działać! Cóż, jeszcze sobie na to trochę poczekam.
    Też chciałabym u siebie większej regularności w zarządzaniu blogiem. ;)
    Co do kultury to, że 10 książek przeczytam wiem na stówę, ale 20 filmów w kinie pewnie mi się nie uda - biedne życie studenta. ;p Co do teatru się zobaczy. Podróże też uwielbiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo kurcze 20 kg to strasznie dużo . Ja lubię postanowienia noworoczne , jak dla mnie jest to nowy rozdział w naszym życiu i fajnie sobie coś postanowić.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie konwersy nie kuszą;p wolę szpile;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cele wydają się być ciekawą alternatywą dla postanowień... Niby wszystko podobnie, a jednak brzmi wznioślej :D Tak jakby człowiek nie musiał się z trudem zmuszać, tylko doskonalił się z własnej woli i dla własnej satysfakcji... Czy ktoś jeszcze czuje tę różnicę w nacechowaniu emocjonalnym obu słów, czy tylko ją sobie wyobraziłam? :P
    Ogólnie cele ambitne :D Życzę wytrwałości i satysfakcji w każdej chwili poświęconej realizacji celów!
    Powodzenia
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  11. Cele wydają się być ciekawą alternatywą dla postanowień... Niby wszystko podobnie, a jednak brzmi wznioślej :D Tak jakby człowiek nie musiał się z trudem zmuszać, tylko doskonalił się z własnej woli i dla własnej satysfakcji... Czy ktoś jeszcze czuje tę różnicę w nacechowaniu emocjonalnym obu słów, czy tylko ją sobie wyobraziłam? :P
    Ogólnie cele ambitne :D Życzę wytrwałości i satysfakcji w każdej chwili poświęconej realizacji celów!
    Powodzenia
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam totalnie planów na nowy rok. Może poza tym, że mam nadzieję, że ten rok będzie moją życiową formą i wydarzy się w nim wiele dobrych rzeczy! Nawyk codziennego ćwiczenia mam od 8. lat, więc nie potrzebuję takiego postanowienia. Ale nowa para Converse'ów by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje postanowienia :) Mnie nawet 0,5 l wypicia wody sprawia problemy :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za wszystkie postanowienia, ale najbardziej za kategorię zdrowie i dieta :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę nauczyć się pić wodę bo u mnie z tym ciężko :D
    Tak samo jak Ty stawiam sobie na ten rok cele np. podróże i czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w realizacji tych celów! Warto je sobie wyznaczać, ja robię to kilkanaście razy w ciągu roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie postanowienia ale czasem sadze ze mozna zaczac cosod razu nie czekac do nowego roku, miesiaca czy tygodnia najbardziej podobaja mi sie twoje postanowienia na temat podrozy czy kina :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby wszystkie cele zostały zrealizowane, tego Ci życzę z całego serca. Dużo wytrwałości i wiary w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w realizacji celów :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no nie, wszyscy poszaleli z tymi postanowieniami! przez was czuję się taka pusta w środku :x bo ja swoich nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hiszpański jest dobrym pomysłem! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również chciałabym troszkę zrzucić. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz ciekawe cele na ten rok i mocno trzymam kciuki za ich realizację. Jeżeli o mnie chodzi, to ja układam postanowienia noworoczne ale i na bieżąco obmyślam jakieś większe plany czy cele, w końcu nie na każdy pomysł wpadnę akurat w grudniu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia bo cele są poważne! :) Dodaję do obserwowanych żeby przybliżyć Cię choć do jednego z nich!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia w ich realizacji! :)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne cele. Najbardziej podoba mi się cel o rozwoju osobistym. Chyba też sporządzę taką listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. życzę powodzenia, do nauki hiszpańskiego polecam
    http://www.travel4spanish.com/category/blog/
    oraz apki duolingo i memrise ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes