NAJNOWSZE WPISY

niedziela, 29 stycznia 2017

Moje postępy w odchudzaniu po 3 tygodniach

Cześć!
Mam nadzieję, że ten weekend jest dla Was dobry i spokojny. 

Weekend leci bardzo szybko - za szybko. W sobotę Pozwoliłam sobie na dzień odpoczynku - oczywiście w granicach rozsądku.

Upichciłam swoje własne burgery z frytkami z batatów i buraków. Pyszota! Wybraliśmy się również na cudowną kawę - moja była za miodem. Niebo dla kawosza! Zakupiliśmy także biopopcorn (bez tłuszczu i bez soli), który umilił nam oglądanie filmów wieczorem.
Przyznam się, że smak mnie zaskoczył i nie jest to coś, co kupię ponownie.

Oczywiście intensywnie spacerowaliśmy i łapaliśmy słoneczko. Więcej zdjęć z naszych wypraw na pewno umieszczę w oddzielnym wpisie.



Przejdźmy jednak do tego, co w tym wpisie jest najważniejsze, czyli moje wymiary. Czas porównać po 3 tygodniach to i owo. Porównajmy dni 9 stycznia 2017 jak również dzień 27 stycznia tego samego roku.

9 styczeń - 27 styczeń
waga: 85.0 kg / 81.6 kg
biust: 108 cm / 104 cm
talia 95 cm / 88 cm
brzuch 112 cm / 106 cm
udo 71 cm / 70 cm

Przyznam się, że jestem podekscytowana. Jeżeli chodzi o treningi to wykonuję 4 razy w tygodniu, czyli poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek. W weekendy regeneruję siły jak również staram się zrobić 1 dzień, gdzie mogę pozwolić sobie na kulinarne szaleństwo. Już nie mogę doczekać się wagi z siódemką z przodu! Dam radę!



I na koniec mam do Was pytanie. Jakie ćwiczenia na uda polecacie? Przyznam się, że dużo czasu spędzam na pracy nad nogami, ale efekty są najwolniejsze.

To by było na tyle. Byłabym wdzięczna za wszystkie rady. Trzymajcie się i nie poddawajcie się w swoim realizowaniu celów. Buziaki!

Share this:

30 komentarzy :

  1. Cudowne postępy! Oby tak dalej,walcz kochana bo na pewno jest o co :*
    Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje takich efektów ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny spadek wagi i cm, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję efektów :D Ja na uda zawszę ćwiczę Mel B. - nogi i uwielbiam te ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję efektów oraz pracy nad swoim ciałem. Kochana co do ćwiczeń na uda to przysiady! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post, uwielbiam takie lifestyle'owe posty. Bardzo się cieszę, że udało ci się zgubić parę cm. Trzymam kciuki za dalsze efekty! <3 Ja bardzo lubię trening ud z Mel B + pośladki. Jak dla mnie super połączenie. Warto spróbować. :)
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekty, naprawdę gratuluję! :) Ja lubię efekt ćwiczeń Chodakowskiej akurat na nogi, uda :) Próbowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję postępów!! Jakbyś chciała to poczytaj o diecie 2xME - minimum zaangażowania, maksimum efektów.
    Jeśli chodzi o ćwiczenia to robię program "Zostań fit w 180 dni", ale jeszcze nie tak długo, żeby powiedzieć coś o efektach. Ale już zauważam mięśnie brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BRAWO! oby tak dalej! kurczę, aż Ci zazdroszczę, bo u mnie waga codziennie idzie w górę :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tak bardzo nie motywuje jak efekty! :) powodzenia w dalszym dążeniu do celu i czekam z niecierpliwością na zdjęcia z Waszej wyprawy, uwielbiam fotografować i oglądać świat oczami innych :)

    Przykre, że przyjaźń z dnia na dzień potrafi się rozpaść, czasami tego nie potrafię racjonalnie wytłumaczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bataty, dopiero ostatnio je spróbowałam i już je kocham. Muszę spróbować frytek z batatów. Walcz! Chętnie poobserwuje i pokibicuje w odchudzaniu :) ja też muszę zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowała mnie ta kawa z miodem :D i przypomniała mi się babeczka w sklepie, która chciała kupić brązowy cukier bo białego nie używa a my tylko taki mamy i zastanawiała się czy ma kawę miodem posłodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te twoje frytki. Gratuluję postępów, są naprawdę duże. Ja polecam mel b, bardzo fajnie się z nią ćwiczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) Na nogi mówisz?? ja jeżdżę na rowerze stacjonarnym i Mel B na pośladki też dobrze działa na nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia kochana! Ja lubię Mel b, spróbuj. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa smaku tych burgerów :)
    Ja dobrze wspominam treningi z Mel B. i Cassey Ho, teraz odrobinę się rozleniwiłam...

    OdpowiedzUsuń
  17. jezu super! garulacje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję postępów i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjrzałam Twoją drogę odchudzania i jestem pełna podziwu. Super postępy. Jednak pamiętaj, jak ćwiczysz 3 razy w tygodniu to powinnaś swojemu organizmowi dostarczyć więcej wody i elektrolitów. Czasami przy nadmiernym poceniu w siłowni możesz zauważyć spadek wagi. Jednak to nie będzie spadek z tkanki tłuszczowej, ale wynik utraty wody, co w dłuższym czasie może powodować odwodnienie, a w konsekwencji puchnięcie. Czyli picie i jeszcze raz picie!
    W niektórych poradniach dietetycznych mają narzędzie do mierzenia wieku metabolicznego. I tam pewne dane są w stanie Tobie powiedzieć więcej aniżeli waga i odwód pewnych części ciała.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super efekty:) frytki z buraków i batatów:D uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne postępy! Koniecznie muszę frytki z batatów spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no, no... pięknie Ci idzie! Bardzo ładne postępy. Też mam ochotę wprowadzić w swoje życie ćwiczenia ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki, efekty są duże, trzeba przyznać że imponujesz. Moje ćwiczenia na nogi, które przyniosły efekty to kaseta Cindy, z którą ćwiczę od lat: https://www.youtube.com/watch?v=X4FpWCCi9_I. Dalej trzymam kciuki. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję świetnych efektów i wytrwałości :)
    Polecam Ci:
    https://www.fitnessblender.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes