Wracam do pisania!

By 11:06 , ,

No cześć!

Może pamiętacie, że wspominałam coś o zmianach na początku nowego roku. Jestem już na finiszu i wszystko dopinam na ostatni guzik. Zdążyłam już się zaklimatyzować w nowej pracy - tak, moja pierwsza, prawdziwa praca na pełen etat. Na dniach muszę wybrać się do jeszcze mojej obecnej uczelni, aby dopełnić kwestii papierkowej. Przede mną również trochę załatwiania spraw urzędowych - cały czas w toku. To jest rok przełomowy - zdecydowanie.


Po co to piszę? Te całe zmiany zaabsorbowały mój czas na 110 %. Dosłownie. Nie miałam nawet czasu na sen. Dodam również, że w końcu zapisałam się na siłownię i wzięłam się za siebie bardziej niż zwykle. Od początku stycznia schudłam już 1,8 kg. Jest moc!

Chciałabym pisać regularnie. Powoli łapię normalny tryb życia, który wydaje się bardziej przyjazny dla egzystencji.

Dzisiejszy wpis jest bardzo informacyjny - tylko informacyjny ( zawierający odrobinę lania wody). Pojawię się tutaj niebawem. Muszę popatrzeć co tam u mnie pisaliście, popatrzeć co u Was - o ile jeszcze ktoś się tutaj ostał.

Te głupoty zwieńczę zbitką zdjęć z Instagrama, żebyście zobaczyli jak spędzałam ( raczej wolny) czas.







 Dobrego tygodnia! Trzymajcie się ciepło!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. A więc czekamy na oficjalny powrót z konkretnym wpisem ;) A przełomy są dobrze w życiu ;) Mam nadzieję, że teraz będzie tylko z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już miałam taki czas, kiedy nie mogłam znaleźć za dużo chwil na przyjemności, w tym pisanie na blogu. Ważne jednak, iż teraz Twoja sytuacja już się stabilizuje. ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, takie klimatyczne.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia, ja też wracam do blogowania

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, bardzo się cieszę, że u Ciebie wszystko pięknie się układa, a trochę mnie tutaj nie było! :)
    cieplutkie przytulaski przysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że powoli wszystko się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wielki powrót z fajnymi postami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy z powrotem . Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie jestem tu pierwszy raz ale fajnie sie czyta :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na kolejne wpisy od Ciebie! :) x
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zachwycona Twoim blogiem <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w pracy i śliczne zdjęcia :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje nowej pracy i życzę samych sukcesów zawodowych! Brawo także za wytrwałość w postanowieniach i za te prawie 2 kg- dobry początek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń