Co kupić na dzień kobiet - moja lista życzeń

Witajcie w ten już niedeszczowy weekend (oby).
Mam nadzieję, że ten tydzień upłynął Wam spokojnie i bez problemów.

W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z wpisem z moimi propozycjami prezentów na Dzień Kobiet. I nie - moje drogie Panie, nie musimy czekać aż nasi Panowie się o nie zatroszczą ( chociaż jest to całkiem, a nawet bardzo przyjemne). Zatroszczmy się również same o prezenty dla nas, Rozpieszczanie samych siebie też się przydaje i jest świetne!


Przyznam się, że jestem fanką prezentów praktycznych, więc takich w mojej liście nie może zabraknąć.

I. SŁUCHAWKI BLUETOOTH

Przyznam się, że od dawna zastanawiałam się nad kupnem słuchawek, które będą mi służyć na siłowni, będą zajmowały mało miejsca i po prostu będą piękne. Tak - jestem kobietą i to, co posiadam musi być co najmniej ładne, a najlepiej by było piękne. Tak też jest z tymi słuchawkami.

Słuchawki, które prezentuję są wykonane ręcznie, o co ciężko w tych czasach. SUDIO prezentuje eleganckie produkty o najwyższej jakości. Poza tym ich produkty są po prostu piękne i urzekające. 
Te które widzicie to model Vasa Blå i jest cudny.

Serdecznie zapraszam na stronę do zapoznania się z ofertą.


Również i ja mam dla Was prezent.
Używając kodu POKULARNA15 otrzymacie 15% zniżki na wszystkie produkty ze sklepu. 
Warto skorzystać, albo chociaż warto przejrzeć słuchawki - polecam.

II. WAGA KUCHENNA

Postanowiłam dzisiaj wrócić na siłownię i do zdrowego jedzenia ( ostatni tydzień był moją porażką - przyznam się już tutaj bez bicia). Potrzebuję po prostu wagi do kuchni do ważenia pokarmów. Makro musi być wyliczone! Nie narzekajcie - mówiłam, że lubię prezenty praktyczne!

III. STRÓJ NA SIŁOWNIĘ
Potrzebuję mocno nowych legginsów, które rozerwałam przez mój sierotyzm życiu. Poza tym nie pogardzę nową bluzeczką, która ładnie oddycha przy ćwiczeniach.

IV. KSIĄŻKA
Oto moja lista życzeń w zdjęciach.


V. TULIPANY
Wiem kochanie, że to czytasz, przydałoby się wymienić tulipany w wazonie :) Bardzo przepraszam za małe odstępstwo, ale te prezenty niepraktyczne też uwielbiam, a tulipany wręcz kocham!


A Wy co chciałybyście dostać na Dzień Kobiet? A może goździki i rajstopy ( z resztą taki prezent również byłby uroczy).

Życzę Wam dobrego tygodnia i nie poddawajcie się jak ja w poprzednim tygodniu - nie warto! 
Wysyłam Wam ciepły uśmiech i wiosny życzę! 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia