NAJNOWSZE WPISY

poniedziałek, 13 lutego 2017

Co robić podczas choroby?

Cześć!

Zima, zima, oj zima nas trzyma. A z zimą w parze idą choroby i przeziębienia. Tak wyszło, że w końcu dopadło i mnie. Choróbsko, zło, czarna pustka... koniec świata.

Jestem typem osoby, która nienawidzi siedzieć w domu. Wolny dzień zawsze spędzam aktywnie, a tymczasem cały dzień, a wręcz całe dnie w mieszkaniu to dla mnie męczarnia.

Wychodzę z założenia, że nawet w tak marnym położeniu można zrobić wiele. Prezentuję Wam listę rzeczy, które można zrobić, poczynić podczas choroby i gwarantuję, że nie będziecie czuli poczucia zmarnowania czasu.


I. OGARNIĘCIE BLOGA
To dobry czas, by nadrobić zaległości, zrobić listę postów jak również czas na napisanie kilku wpisów na przyszłość. W następnych dniach możemy cieszyć się gotowymi wpisami, co skutkuję oszczędnością czasu. Dla mnie super! Poza tym w końcu odwiedziłam wszystkie Wasze blogi, pokomentowałam, popisałam. Wpadłam nawet na pomysł wprowadzenia kilku innowacji i zmiany wyglądu. Czuję się spełniona.

II. NAUKA
Możecie usiąść do zaległych lekcji, materiałów na studia, czy też na przykład do nauki języka obcego. Nawet pół godziny dziennie. Wolne tempo, bez spiny pośladów. Zawsze to krok do przodu i rozwój osobisty.


III. DOBRA KSIĄŻKA
Wszystko tutaj zależy od Was. Biografie, powieści,czy też książki motywacyjne i ogólnorozwojowe. 
Dobra książka wciąga i uczy - nawet jeżeli to powieść. 

IV. FILM
Oglądanie filmów również potrafi kształcić i uczyć. Z resztą nie muszę Wam o tym mówić. A może warto wybrać film w języku, którego chcemy się nauczyć? Warto wybrać formę z polskimi napisami, a dla bardziej zaawansowanych osób wersję z napisami angielskimi. Sama korzystam z drugiej opcji i widzę postępu w moim rozumieniu języka mówionego. 


V. ODPOCZYNEK
Pamiętajmy, że najważniejsze jest jednak nasze zdrowie. Sen i odpoczynek to najlepsza inwestycja w tej chwili. Nie dajmy się zwariować tylko słuchajmy swojego organizmu. Przecież już niedługo wrócimy do naszych obowiązków i będziemy potrzebowali pełni siły. 

Podsumowując - pragnę życzyć Wam zdrowia, zdrowia i zdrowia.
A Wy jakie macie sposoby na choróbsko?
Jak spędzacie ten  monotonny czas w domu podczas choroby?

Jeszcze raz zdrowia!
Do kolejnego!

Share this:

34 komentarze :

  1. Gorej, jak człowiek ma taką gorączkę, że nawet filmu mu się nie chce oglądać, co całkowicie nie wymaga siły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to sen, sen i tylko sen ;)
      I jeszcze raz sen!

      Usuń
  2. Wylegiwanie się pod cieplutkim kocem, gorąca herbatka, książka bądź TV :) przy gorączce to nawet książki nie chce mi się czytać, nie mówiąć juz o oglądaniu filmu :D
    Zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post przydałby mi się kilka tygodni temu, mam nadzieję, że szybko kolejna choroba mnie nei złapie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia życzę!
      Też mam nadzieję, że nic nas nie będzie już łapać :D

      Usuń
  4. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pomocny post! na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja blog, książka, film i jakieś zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to zdrowiej kochana ;)
    Ja jak byłam chora i czytałam i spałąm , najwięcej spałam i oglądałam seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Mam nadzieję, że zaraz to minie :)

      Usuń
  8. Kiedy jestem chora to próbuję nadrobić zaległości w nauce :) Ale nie ukrywam, że to też dobry czas, żeby nadrobić seriale (i poleniuchować z dobrym pretekstem ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to dobry moment na leniuchowanie :)

      Usuń
  9. Mnie właśnie coś zaczyna meczyć :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię siedzieć w domu ale nie z przymusu ;) Dobry film i gorąca herbatka to coś co lubię ;)
    Życzę zdrówka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry post :) Zdrówka kochana :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post ważne by sie czymś zająć czas szybciej leci, fajne sposoby podałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie całe życie na szczęście choroby omijały szerokim łukiem, ale to, co się dzieje w tym roku to istna masakra - dopiero luty, a ja już dwa razy byłam chora i co gorsza, nie mam możliwości sobie odchorować. Matki nawet jak są chore, to nie chorują ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. nienawidzę chorować- a w czasie choroby zwykle nadrabiam zaległości książkowe i senne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdy jestem chora to najczęściej śpię całymi dniami bo bardzo źle się czuję. Gdy jest już lepiej to robię wszystko to co napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog i dobra książka - a wtedy chorowanie robi się dużo bardziej znośne:) u mnie jeszcze w grę wchodzi gotowanie - trzeba w końcu wykorzystać wolny czas na ogarnięcie przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak jestem chora to nawet 5 minut przed kompem czy książką mnie męczy, więc wysypiam się po wsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wysypianie jest na pierwszym miejscu ;p W czasie choroby jestem tak wykończona jakbym umierała ;p Ale jak się wyśpię to robię dokładnie to samo co napisałaś. Ok, może bez nauki do szkoły/ na uczelnię, bo pracuję. Ale za to uczę się języka obcego więc jakoś może się równoważy ;p Ja jeszcze rysuje, bo to uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą w 100 %! Do książki dodałabym jeszcze ciepłą herbatkę z cytryną :)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    http://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana jedz dużo czosnku! przejdzie Ci raz dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście rzadko choruję, a jeśli już, to zwykle jest to (odpukać!) tak silny katar, że ledwo patrzę na oczy przez pierwsze dwa dni. Ale zwykle w takich momentach właśnie ogarniam blogowe sprawy, leżąc w łóżku :) A Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym roku jeszcze nie chorowałam i się z tego cieszę mam nadzieję że nie będę miała okazji wypróbować twoich sposobów na przetrwanie choroby ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes