NAJNOWSZE WPISY

czwartek, 2 lutego 2017

♥ HAUL ZAKUPOWY ♥ - styczeń 2017


Cześć!

Czas podsumować styczniowe zakupy. Oto co wpadło mi w ręce. Patrzcie, oglądajcie, przeglądajcie i takie tam inne. Nie jestem w tym dobra, więc zapraszam na zdjęcia i krótkie opisy.


Temat numer jeden to dieta, odchudzanie i siłownia. Nie zabrakło więc w końcu zakupu jakiegoś bardziej zdatnego stroju, który oddycha. Nie chciałam wydawać na to miliony, bo jeżeli będę trzymała się planu to za 3 - 4 miesiące ubrania te będą dla mnie za duże. Kupiłam pierwszy raz w życiu prawdziwy biustonosz sportowy. W sumie to pierwszy model, który spełnia swoją funkcję. Jeżeli chodzi o jego cenę to jest to 80 zł, spodnie kosztowały 60 zł, a każda z bluzeczek po 20 zł.


Ostatnio zaczęłam po pierwsze dbać bardziej o moje włosy. W moje ręce trafiły te oto produkty. Patrząc od lewej strony to ceny wyniosły ( w przybliżeniu) 6 zł, 8 zł i 7 zł, Zobaczymy co z tego będzie.


I na koniec kilka produktów pielęgnacyjnych, czyli maska do stóp ( przeceniona z 23 zł na 11 zł w Hebe), krem do stóp ( 7 zł), krem do rąk kokosowy (7 zł) i jak widzicie krem do pielęgnacji twarzy ( 7 zł).


To by było na tyle - teraz czas na testowanie. Zobaczymy, zobaczymy. Przyznam się, że pokładam w tych produktach wielką nadzieję, że będą spełniały moje wymagania.

A jak Wasze zakupy w tym miesiącu? 
Co upolowaliście?

Pozdrawiam!
Trzymajcie się!

Share this:

21 komentarzy :

  1. Gdzie kupiłaś ubrania sportowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcierkę z Jantar bardzo lubię i niedawno zaopatrzyłam się w nowe opakowanie ;) To samo tyczy się masek z Kallosa. Tej nie miałam, ale używam keratynowej i jestem bardzo zadowolona. Ale następnym razem będę kupowała mniejsze opakowania :D Bo litr kosmetyku jest dla mnie nie do zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowo <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Jantara <3 tylko musze teraz na czas ciąży sobie go odpuścić :P
    Ciuszki sportowe mega :*****
    obserwuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar kupić wcierkę z jantar, ale jakoś mi nie po drodze :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś krem do rak kokosowy, ma świetny zapach. Muszę znów do niego wrócić. U mnie produkty z serii Jantar niestety się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  7. Jantar u mnie się nie sprawdził. W styczniu u mnie wpadło mało rzeczy do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty do włosów :) u mnie były głównie kosmetyki w styczniu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maskę do stóp :) świetna, sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W styczniu nic takiego sensownego nie kupiłam, szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  11. same super rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko Jantar :) Właśnie siedzę nad podsumowaniem swoich zakupów, ale przy okazji skaczę po innych blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy :D Kocham wszystkie rodzaju topiki do ćwiczeń ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O, uwielbiam kremy do rąk z Ziaji, muszę sobie znów nabyć! :) A ja w tym miesiącu chyba nic szczególnego nie nabyłam albo już nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy, też lubię te kremy a ja tylko jeden zakup wymarzona torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również jestem na diecie bo przez ostatnie kilka miesięcy trochę przytyłam .
    Cieszę się ,że trafiłam na Twój blog

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiła mnie maska do stóp :) Jestem ciekawa Twojej opinii po jej zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię odżywkę Jantar, reszty nie miałam ale też jestem ich ciekawa bo wiele o nich dobrego słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes