NAJNOWSZE WPISY

wtorek, 14 lutego 2017

Poczyniłam stronę na Facebooku

Szybkie cześć na wstępie!

Dzisiaj będzie wyjątkowo szybko i informacyjnie.
Poczynił się koniec świata moi drodzy. Poczyniłam swoją stronę na jednym z portali społecznościowych jakim jest Facebook. 

Napisałabym, że to trochę takie wyjście z podziemi i ujawnienie się również przed znajomymi ( na samą myśli mi słabo). 

Stało się i niech będzie! Niech się dzieje, co się dziać ma. 
Ze stresu piszę bez ładu i składu.



Serdecznie zachęcam Was do polubienia strony - będzie mi niezmiernie miło. Sama muszę przełamać się, aby zaprosić znajomych do polubienia. To dla mnie duży krok do przodu. Krok w stronę rozwoju osobistego i krok do wyjścia z własnej strefy komfortu. Nie lubimy z niej wychodzić - prawda? Bo ja bardzo nie lubię!


STRONA NA FACEBOOKU

Jeżeli macie jakiekolwiek rady co do prowadzenia takiej strony to proszę o komentarze.
Szczególnie interesują mnie następujące kwestie:

- Jakie godziny publikacji przynoszą największe rezultaty?

- Ile prowadzicie swoje strony i w jaki sposób pozyskujecie nowe osoby?

- Czy próbowaliście wykupywać reklamy na Facebooku? Przyznam się, że naczytałam się wiele pozytywnych opinii na większych blogach w tym temacie ( szczególnie na stronach o rozwoju).

- Jak często publikujecie? Raz dziennie, dwa razy, a może więcej?

Ja wiem, wiem, że wszystko będzie wymagało czasu i wyczucia sytuacji - jak ze wszystkim, ale wszelkie rady będą dla mnie bardzo cenne!

No i zostawiajcie w komentarzach swoje strony na Facebooku -koniecznie muszę odwiedzić no i polubić :)


Share this:

10 komentarzy :

  1. Polubiona:) Gratuluję decyzji i powodzenia! O mojej stronie znajomi do tej pory nie wiedzą. https://m.facebook.com/Zmojejstronylustra

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, kolejny krok poczyniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojego Fb założyłam ponad rok temu i cieszę się, że to zrobiłam :) Lecę polubić Twoją stronę kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja działam anonimowo, ze stroną na fb jeszcze postanowiłam się wstrzymać, ale czaje się na dobra okazję ku temu. Tak, to prawda nie lubimy wychodzić ze strefy komfortu. Mało tego strona to dodatkowy obowiązek jeśli chcemy systematycznie i z rezultatami coś dzięki temu osiągnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam na FB fanpage ale mi kazali skan dowodu przesłać... podziękowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja załozyłam Fanpage rok temu a dokładnie 13 lutego :) jejku jak ten czas leci...
    Twoją stronkę już polubiłam i do siebie zapraszam https://web.facebook.com/agnesdecu/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super będę wpadać i tam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. :) Ja mam nazwę "Fromcarolinee" . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strona na Facebooku to dobra rzecz, własnie staram się ją teraz rozwijać. Publikuję mniej więcej coś 1-2 razy dziennie :) Zwykle rano, przedpołudniem albo wieczorem :) Zaraz do Ciebie zajrzę i zostawię lajka, oraz dodam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam CIę na fejsie :) Też właśnie otworzyłąm swoją stronę na FB :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes