NAJNOWSZE WPISY

poniedziałek, 6 lutego 2017

Zabieram Was na spacer!

Cześć!

Dzisiaj zabieram Was w miejsce oklepane i znane wszystkim, czyli okolice warszawskiej starówki. Przed Wami kilka zdjęć z naszego sobotniego spaceru. 


Tak jak wspominałam, chcę, by ten blog był dla mnie pamiątką, chcę tu mieć zbiór moich myśli, zdjęć i innych dupereli. Chcę móc wrócić tu po latach i zobaczyć jak było kiedyś, po prostu powspominać.

Podsumowując - zabieram Was na krótki spacer w miejsce, które kocham, które mnie inspiruje i mimo tego, że bywam tam dość często to zawsze zaskakuje mnie czymś nowym - chociażby ludźmi.












A Wy macie jakieś miejsca, gdzie lubicie spacerować?
Chętnie przygarnę informacje i sama przetestuję ( i nie musi to być Warszawa).

Dobrego tygodnia Wam życzę!
I ciepłego miesiąca jakim jest luty :)

Share this:

30 komentarzy :

  1. Choć mieszkam w Wawie nie mam czasu niestety na zwiedzanie, teraz wiem co mnie omija :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię chodzić po Starówkach :) Z polskich jeszcze polecam Wrocław czy Kraków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Stare Miasto w kazdym mieście, ale najbardziej w moim Toruniu☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zdjęcia, właśnie wróciłam z weekendu w Warszawie. Starówka nocą jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny spacer. Ja ostatnio bardzo często chodzę na spacery na Pole Mokotowskie, ogólnie lubię spacerować po tej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za taką pamiętnikową formą, ale powiem Ci, że tutaj o dziwo czuje się bardzo dobrze i na pewno będę tutaj częściej zaglądać, chociażby dla tych pięknych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    W Warszawie bywam ze 2-3 razy w roku i zawsze ciągnie mnie na starówkę, lubię tam spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym własnie kiedyś móc obejrzec Warszawe 'na spokojnie', bo mam tylko przyjemnosc przejazdem podziwiac naszą stolice :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem często na warszawskiej starówce, ale bardzo lubię tam chodzić, pięknie jest! Polecam kiedyś się wybrać na starówkę do mojego rodzinnego Zamościa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, jasne, że mam takie miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam spacerować zwłaszcza z moim ukochanym :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam Wrocław - zawsze chętnie wracam na Rynek,uwielbiam tamtejszy klimat.
    Stolicę odwiedziłam raz, jako dziecko i już niewiele pamiętam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem absolutnie zakochana w zdjęciach z tego posta:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam spacery, są bardzo wyciszające i uspakające. Dziękuję za wycieczkę :) Tak się własnie zatanwiam, co będe sobie myśleć jak zajrzę na swojego bloga za 5 lat lub 10 :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie luty miał być ciepły i co? Mrozy mają nadejść, śnieg mamy i zimno brrrr....

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkałam ponad 2 lata na Brzozowej... mam do starówki sentyment! Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  18. Znajome miejsce :D ale choinki nie miałam okazji zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że mogłam to zobaczyć, bo do Warszawy mi nie po drodze:)
    Chociaż bardzo chciałabym się przejść tymi ścieżkami. Ojej :) Chciałabym ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia ! Takich nigdy za wiele ;) W Warszawie byłam tylko raz ale mam nadzieje ze jeszcze pojadę w niedalekiej przyszłości ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, całkiem inny aspekt tej naszej stolycy pokazałaś :) ale powiem Ci, że w Berlinie też są takie klimatyczne dzielnice z malutkimi ryneczkami i kamieniczkami, mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie w Warszawie mnie jeszcze nie było, a chętnie bym się wybrała :) W tym roku za to jadę do Poznania, podobno tam też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł z tym spacerem haha, ja nie mam chyba swojego ulubionego miejsca, ale szczerze mówiąc zachwyciłam się twoimi zdjęciami! Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 POKULARNA. Designed by OddThemes