100 obserwatorów! Czas pokazać siebie.

Cześć!

Wpisu miało dzisiaj nie być, ale będzie!
Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!

Jest nas tutaj, na blogerze w końcu okrągła setka!

Jest cudownie.



Do tej pory od października pojawiło się 45 wpisów.
Założyłam Instagrama i Facebooka.
Przełamałam się i nagrałam swój filmik ( na razie widziałam go tylko ja i mój luby).

W planach mam wiele wpisów.
Wiele muszę rozwinąć.
Mój blog się rozwija - trochę jak dziecko.

Ostatnie dni są pozbawione dla mnie czasu, jednak w ramach podziękowania wstawiam kilka zdjęć, a na nich jestem... uwaga... ja :)

Przedstawiam zapowiedź najnowszego wpisu, który udało mi się skleić. Pojawi się już niedługo. Będzie malowane i testowane.

A to ja w naturalnym środowisku spacerowym. Więcej zdjęć znajdziecie w innych wpisach.

Jak widzicie nadeszła wielka chwila. Pojawiło się więcej zdjęć ze mną w roli głównej. Mam nadzieję, że to przeżyliście, bo ja ledwo :)

Mam też nadzieję, że w końcu nadrobię zaległości w Waszych wpisach!

Dobrego dnia!



Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji