Krótki spacer z eksperymentami

Cześć!

Dzisiaj tak po prostu - zabieram Was na krótki spacer. Ostrzegam, że będzie on na prawdę zwięzły i na temat. Dzisiaj bawię się edycją zdjęć i jest mi z tym dobrze. Niech będzie źle, niedobrze, niech wszystko, albo większość będzie przerysowane. Raz się żyje, więc niech będzie chaotycznie, nieskładnie i z powtórzeniami.

Niech eksperyment trwa!


Moja lista życzeń:
- Niech całą zimę świeci słońce.
- Każdego dnia pragnę oglądać takie zachody!
-Niech nigdy nie będzie mrozu, zimna i zamieci.
-Albo niech po prostu przestanę marznąć na każdym kroku.


Potrzebuję:
- Kawy, kawy i dobrej herbaty.
- Spacerów, przechadzek i podróży.
-Odrobiny spokoju, tak dosłownie 15 minut, siedząc na ławce, w parku, lub w środku lasu - gdzieś na polanie razem z Tobą.


Cele:
- Jestem szczęśliwa - spełnione.
- Jestem kochana - dziękuję.
-Jestem sobą - wspaniale.


Cytaty, myśli i sekwencje:
- Nie będzie.
- Po prostu się uśmiechnij.


I na koniec 3 skojarzenia dzisiejszego dnia:
Kolory
Światła
Cienie


A na koniec już całkiem zrozumiale - dziękuję, że jesteście. Nie bójcie się eksperymentować. To wspaniała zabawa i relaks. 

Trzymajcie się ciepło i do kolejnego!

A kolejny będzie muzyczny, bardzo muzyczny (jutro lub w poniedziałek). Muszę tylko wykonać zdjęcia!

Także lecę pracować.
Dobrego weekendu! 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji