Nowości kolorówka marzec 2017

Hej!

Witam Was serdecznie w nowym wpisie - dzisiaj jak i w najbliższym czasie będzie kosmetycznie. Nazbierało się trochę - dużo nowości.

Dzisiaj przychodzę z tym, co nazywamy kolorówką. Zapraszam do oglądania!


Będąc ostatnio w Naturze natknęłam się na zniżkę do 40% na kolorówkę. Aż żal było nie skorzystać. Spędziłam dobre 30 minut na wybieraniu, sprawdzaniu i grzebaniu.

Skusiłam się na dwie, całkowicie nowe dla mnie marki, czyli Kobo i Catrice. Będzie testowane!


Skusiłam się również na trzy nowe paletki. 
Jedna jest typowym zestawem do konturowania, druga jest  zestawem bronzerów z rozświetlaczem, a trzecia to same róże. Z resztą sami widzicie ( nie umiem opisywać kosmetyków).


W moje ręce trafiły jeszcze 4 tusze do rzęs i trzy matowe pomadki z Kobo. Który kolor podoba się Wam najbardziej?



A Wy macie jakieś nowości z kolorówki?
Jestem bardzo ciekawa.

W następnym kosmetycznym wpisie zobaczycie moje nowości do włosów - a co, raz się żyje!

Dobrego dnia!

Popularne posty z tego bloga

Jesienne wspomnienia

Pierwsze urodziny bloga