Podsumowanie lutego - INSTAGRAM

Cześć! 

W dzisiejszym wpisie czas na zdjęciowe podsumowanie miesiąca, jakim był luty.
Zapraszam przede wszystkim do oglądania!


Trzeba zacząć od jedzenia, a co!



Pierwszy raz w życiu zrobiłam pizze korzystając z mąki pszennej pełnoziarnistej - smak był zdecydowanie inny, ale było pysznie!


U mnie było przede wszystkim pysznie - mimo niestety 3 tygodniowej nieobecności na siłowni starałam się trzymać czystą miskę - nie zawsze wychodziło. 


Otrzymałam piękny prezent w postaci słuchawek produkowanych przez SUDIO i zakochałam się w nich. Nie wiedziałam, że słuchanie muzyki może być jeszcze bardziej przyjemne. No i kabelki się nie plączą! 

Poza tym przeżyłam Walentynki w chorobie, jednak z osobą, którą kocham - było idealnie, nawet z temperaturą.


Podróże małe i duże. W tym miesiącu tylko małe po Warszawie, jednak sprawiały wiele radości.


Zobaczcie sami jakie piękne murale można u nas w Stolicy znaleźć. Cuda!


A jaki był Wasz miesiąc?
Mam nadzieję, że dobry i zadowalający.
Dobrego dnia!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia