Powracam do szkoły!


Witajcie! 

Dzieje się dziś rzecz niesamowita. Powracam do swojego liceum, które ukończyłam... zaraz chyba 4 lata temu. Ale jak to powracam? Jak to możliwe?

Przychodzę do Was z tak zwanym TAGIEM : Back to School
Cofam się dzisiaj do czasów, gdy miałam 18 lat i odpowiem na pytania, trochę powspominam. A, że lubię pisać to może trochę to zajmie.


Uwaga - zaczynamy!

1.O której wstawałaś do szkoły ?
To jest przerażające, ale nawet nie pamiętam jaki miałam plan lekcji. W pierwszej klasie były to chyba popołudnia, więc wstawałam około 9 rano. W kolejnych klasach mając zajęcia na 8 rano wstawałam o 6:30, a czasami o 7 ( jestem wielkim śpiochem) i bardzo często spóźniałam się do szkoły. Chodziłyśmy zawsze we dwie z koleżanką i umawiałyśmy się o 7:20 w jednym punkcie - bardzo rzadko którakolwiek była na czas. Ale co to dla nas 15 minut spóźnienia - szczególnie jeżeli pierwsza była historia.

2.Ulubiony nauczyciel ?
Wtedy się nad tym nie zastanawiałam. Wiele nauczycieli miało w sobie coś, co sprawiało, że nie dało się ich lubić. Pozytywnie wspominam Panią od angielskiego, moją pierwszą wychowawczynię w liceum jak również nauczycielkę od chemii.

3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Pamiętam, że nikt w klasie nie lubił języka polskiego przez co zawsze wstydziłam się przyznać, że ja ten przedmiot to w sumie lubię. Nawet niektóre lektury były ciekawe. Oczywiście wszystkich nie przeczytałam, jednak skrycie to mi się te analizy wierszy podobały.


4.Czy miałaś w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadawałaś się z każdym?
Trzymałyśmy się raczej w grupce składającej się z kilku osób. Przy klasie, w której skład wchodziło 36 uczniów ciężko było porządną o integrację.

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Zawsze, niezmiennie obciachowy (wieśniacki) plecak.

6. Czy malowałaś się do szkoły?
Nie malowałam się i jak przeglądam stare zdjęcia to stwierdzam jedno - byłam potworem! 
Od tamtego czasu przeobraziłam się w kobietę. Całe szczęście!


7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
A tutaj to już było różnie - najczęściej spodnie, dżinsy.

8.Czy nosiłaś dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Nie nosiłam takich bajerów - do tej pory mam z tym problem.

9.Czy miałaś czerwony pasek?
Tylko w pierwszej klasie liceum. W drugiej i trzeciej brakowało mi jednej oceny. Patrząc na to z perspektywy czasu - na co te piękne oceny? Nie stresujcie się tym. Wierzcie mi na słowo za kilka lat nie będziecie pamiętać tych dat z historii, czy teorii z fizyki, albo terminów z geografii. 


10.Czy jadłaś w szkole 2 śniadanie?
Zawsze miałam kanapeczki - albo ze śmierdzącym salami, albo nutellą.
Poważnie się zastanawiam jakim potworem byłam :D

11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Wydaje mi się, że historia. Przedmiot był prowadzony w fatalny sposób ( wielka szkoda). Sprawdziany polegały na odpowiadaniu jednym słowem na 30 pytań. Trzeba było się wykuć.
Zawsze chciałam mieć opisówki!

12.Do szkoły chodziłaś pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Chodziłam pieszo, a czasem podwiozła mnie mama.


13.Zmieniałaś buty w szkole?
Zimą tak, ale latem nie.

14.Czy lubiłaś ćwiczyć na wf w szkole?
Lubiłam gdy graliśmy w gry zespołowe. Nienawidziłam biegać na dworze i po korytarzach. Tak mieliśmy często wf na korytarzu koło sali od matematyki. Koszmar!

15.Czy tęsknisz za szkołą?
Nie tęsknię. Nie chciałabym cofnąć czasu i tam wrócić. Nie chciałabym wracać do siebie sprzed lat. Cały czas idę do przodu, staram się rozwijać i udoskonalać - i niech tak zostanie!

Jejku ile wspomnieć w jednym wpisie. Jeżeli przeczytał to ktoś z mojej dawnej klasy to dziękuję, że ze mną wtedy wytrzymaliście.

A Wy jak wspominacie lata szkolne?
Lubiliście/ lubicie chodzić do szkoły?
A może chcielibyście tam wrócić?

Do napisania! 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji