Poznajcie mnie od MUZYKI STRONY


Witajcie!

Obiecywałam, że będzie muzycznie. W dzisiejszym wpisie trochę o muzyce w moim życiu.
Oczywiście nie da się zawrzeć wszystkiego w jednym wpisie, ale spróbujmy coś skleić!

Czym jest muzyka w moim życiu?
- Towarzyszką przy pracy.
- Motywatorem podczas treningu.
- Kompanem w odpoczynku.


Jaki styl najbardziej lubisz?
W sumie to wiele ostatnio się zmieniło. Mam dosłownie "fazę" na pop. Uwielbiam rock i alternatywę, jednak ostatnio coraz częściej słucham właśnie popu.

Ulubione piosenka?



Jakiej muzyki nie znosisz?
Nie mam gatunku, którego nie znoszę. Mam problemy z heavy metalem. Nie moja bajka.

Lubisz śpiewać? Umiesz?
Lubię, nie umiem. Kiedyś śpiewałam - może jak znajdę stary filmik to Wam kiedyś wrzucę.

Jakiej stacji muzycznej w radio słuchasz najczęściej?
Radio ZET i Radio Wawa.

Zespół, do którego zawsze powracasz?



Ulubiony soundtrack filmowy?
Ten z 50 twarzy Greya jak i ten z 2 części.


Wymarzony koncert:
Maroon 5!


Ulubiona piosenkarka?


Ulubiony piosenkarz?



Ulubiony zespół?



Ciekawostki:
- Kiedyś uwielbiałam muzykę sakralną :)
- Uwielbiam piosenki z bajek i musicali.


Przypominam, że w sklepie SUDIO po wpisaniu kodu POKULARNA15 otrzymacie 15% zniżki na dowolny produkt!

Chyba wyszło trochę chaotycznie, jednak myślę, że odnośniki do piosenek bardziej odzwierciedlą chociaż w 50% mój gust muzyczny, który jest bardzo szeroki.

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia