5 rzeczy za które lubię Wielkanoc

Cześć!

Właśnie sobie uświadomiłam  jak ten czas szybko leci. Jutro już czas wracać do domu rodzinnego - na 2 dni, ale zawsze to chwila odpoczynku.

W tym roku wyjątkowo omijają mnie świąteczne przygotowania, ale wolne zaczynam dopiero dzisiaj po godzinie 22. 

Przychodzę z krótkim ( prawie jak zawsze) wpisem na temat świąt wielkanocnych. Pewnie większość woli Boże Narodzenie, a jak jest u mnie? Mogłabym napisać, że jest na równi.

Przedstawiam Wam moich 5 rzeczy, za które lubię Wielkanoc.


I. SPOTKANIE Z RODZINĄ
Przyznam szczerze, że zobaczę się w końcu z moją rodzinką. Ostatnio do domu przywitałam na Boże Narodzenie i to też tyko na 4 dni. Tym razem będę 2 dni, ale cieszę się, oj bardzo się cieszę. Już nie mogę się doczekać tego wspólnie spędzonego czasu. Poza tym w końcu przyda się zasłużony odpoczynek, ponieważ ostatni czas był bardzo pracowity i wymagający.

II. TRIDUUM PASCHALNE
Mogę powiedzieć, że jestem osobą wierzącą, ale w tym momencie to skomplikowane. Jednak nie ma dla mnie piękniejszych wydarzeń w Kościele jak Wielkie Dni. Zawsze jak byłam młodsza to uwielbiałam ten czas - jest w tym coś... hm tajemniczego?


III. SPACERY
Kolejny punkt tych świąt to spacery. Mam nadzieję, że jednak nie będzie padać, by móc porobić trochę zdjęć - szczególnie natury.

IV. JAJKA
Jajka pod każdą postacią uwielbiam, ale szczególnie te ze święconki. Taka mała rzecz, a tak cieszy ( przynajmniej mnie).

V. OZDOBY ŚWIĄTECZNE
I tutaj mogę wymienić ich wiele - pisanki, zajączki, owieczki, baranki, czy nawet palmy. Co roku ( jeszcze jak byłam w szkole - liceum, czy też niższe klasy) mieliśmy zajęcia z wykonywania pisanek czy palm. To była taka nasza tradycja. Warto spróbować chociaż raz - nawet jeżeli jest się takim plastycznym beztalenciem jak ja.


Jestem ciekawa jak jest u Was - lubicie Wielkanoc? A może nie obchodzicie ( tak też może być)? 
Co jest waszym ulubionym punktem świątecznego świętowania?

Na koniec pragnę życzyć Wam spokojnych świąt, żeby było ciepło i żebyście nie zostali za bardzo potraktowani deszczem na Śmigus Dyngus :) Lepiej jednak, żeby to ktoś bliski potraktował Was odrobiną wody! 

Życzę dobrego wypoczynku!

No i standardowo - do napisania :)

Popularne posty z tego bloga

Jesienne wspomnienia

Pierwsze urodziny bloga