Planujemy kwiecień 2017

Witajcie kolejnego, pięknego i wiosennego dnia!

Pogoda dopisuje to i jest dobry humorek - oj cudownie i pięknie i najlepiej. 

No koniec tej pieśni radosnej, czas zaplanować kolejny miesiąc, a to trudne wyzwanie.

Mam nadzieję, że moje plany nie pójdą w pizdu... to znaczy w dal.

Poznajcie moje plany na ten miesiąc!

BLOG
- Kolejne wyzwanie, czyli 15 wpisów na ten miesiąc ma być i nie ma innej opcji!
- Robienie większej ilości zdjęć - ma być dużo pięknych, kolorowych fotografii ( tak wiem dzisiaj są z banku zdjęć, ale ten tydzień był zalatany i zapracowany).
- Co najmniej 2 wpisy dziennie na Facebooku.
- Co najmniej 1 zdjęcie dziennie na Instagramie.
- Ogarnianie Waszych komentarzy każdego dnie - mimo, że czasami mam lenia ( bo mam).


ŻYCIE
- Ogarnięcie zeszytu z finansami - rozpisywanie budżetu na każdy miesiąc.
- Zacząć oszczędzać ( rezultatami nie będę się dzielić, ale to chyba zrozumiałe).
- Pić w końcu te 1,5 litra wody dziennie!
- Zacząć jeździć na rowerze ( co najmniej 3 razy w tygodniu).
- Więcej się ruszać - wybierać schody zamiast windy i takie tam jak wysiąść przystanek wcześniej.
- Chodzić na spacery - dużo spacerów.
- Przeczytać w końcu Hygge.
- Ograniczyć słodycze i spożywanie coca coli ( moje ostatnie niezdrowe uzależnienie).
- Mniej się denerwować!


No także dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. W sumie to tak jest prawie zawsze. Nie lubię się rozpisywać jak nie mam takiego powodu. 

Trzymajcie za mnie kciuki!

A Wy jakie macie postanowienia? 

Ciepłego dnia i do napisania! 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji