10 kroków jak powstaje wpis na bloga

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was trochę z eksperymentem, trochę testuję, a trochę jestem sobą i moim procesem "twórczym" przerażona.

Jak to wszystko wygląda? Przedstawię to w 10 krokach... ale będzie inaczej i będzie to mój pierwszy raz, ponieważ uczę się władać narzędziem zwanym Canva.


Przyznaję się bez bicia, że w owych punktach jest prawda, czysta prawda i sama prawda. Chyba powinnam bardziej się zmobilizować - wtedy samo pisanie trwałoby zdecydowanie mniej czasu. Tylko co z tego, że ja tak nie umiem i ciągle coś odwraca moją uwagę? 

Nie jestem doskonała i nie będę - i dobrze mi z tym jak sto dwa! Poza tym słowa wpadają do głowy niespodziewanie i czasami potrzebuję czasu, żeby coś dojrzało ( na przykład podczas sprzątania).

A teraz zostawiam Was z moją pierwszą w życiu infografiką. Jestem bardzo mocno dumna!


A jak wygląda proces twórczy u Was?
 Jestem wręcz bardzo ciekawa!
 No i dajcie znać co myślicie o infografikach - takich, które mogłyby pojawić się od czasu do czasu.

Dzięki za to, że jesteście i że wspieracie.
Standardowo - do napisania!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji