5 rzeczy, których nie lubię robić

Dzień dobry!

W życiu każdego, ale to każdego człowieka są takie czynności, których nienawidzimy, nie lubimy, nie znosimy wykonywać. Ja również mam swoje perełki, którymi się z Wami dzisiaj podzielę. 

Obrazek wstawiam dla zachowania estetyki - a co tam :)


♠ SPRZĄTANIE
Nie lubię sprzątać - mam z tym ogromny problem. Chyba jestem bałaganiarą, która lubi porządek. Sam porządek utrzymuje się w naszym mieszkaniu 2 godziny, a potem do akcji wkraczam ja i moje pomysły i moje egzystowanie. Wszystko zmienia miejsce. 

Ulubiona miejscówka na wszystkie rzeczy?
Podłoga! 
Jest idealna - możecie mi uwierzyć na słowo!

♠ ZMYWANIE PATELNI
Zmywanie naczyń samo w sobie złe nie jest - mogę to robić, nie mam z tym problem, ale... Patelnia i jej mycie to koszmar. Mamy też bardzo mały zlew i za każdym razem szlag mnie trafia. Woda jest wszędzie dookoła a panna Patelnia współpracować nie chce. No i co poradzić? A no nic, zagryźć zęby, albo za każdym razem wymieniać patelnię. No nie - na to mnie nie stać.

♠ PORANNE WSTAWANIE
Nienawidzę rano wstawać. Pobudka przed 7 rano to dla mnie horror. Dosłownie. Cały dzień chodzę niewyspana, bez humoru i popołudniu muszę to odespać. Moja produktywność jest obniżona. Wspominałam jeszcze o 5 budzikach rano? Potrafię wszystkie przeleżeć i ustawić szósty, po którym się łaskawie podniosę. 

Kolejny raz chcę skupić Twoją uwagę.


♠ WYNOSZENIE ŚMIECI
Nie wiem ,czy znajdzie się jakakolwiek osoba, która to lubi. Po prostu nie wiem. Jeżeli ktoś z Was to lubi to niech napisze! Proszę podzielcie się wiedzą jak to polubić, bo ja nie dam rady zdobyć się na sympatię. 

♠ ZAKUPY SPOŻYWCZE
Nic mnie tak nie denerwuje jak zakupy, ludzie w sklepie, strata czasu i noszenie tych siatek. No to akurat znalazłam sposób i zaczęłam zamawiać zakupy online - taka cwana bestia. Polecam wszystkim. Mam nadzieję, że zaobserwuję też poprawienie kondycji mojego portfela dzięki takiemu zabiegowi!  

A Wy macie takie rzecz, których nie lubicie robić? 


Może jest coś, co mnie zaskoczy :) 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji