Zakupowe szaleństwo w Rossmann, czyli promocja -49%

Cześć wszystkim! 

Każdy wie, że w Rossmann jest promocja, promocja bardzo fajna i przyjemna.  Ojejku no - każdy wie -49%, czyli Zachowaj energię lata. Jako kosmetykoholiczka skusiłam się na zakupy i poleciałam do sklepu już pierwszego dnia. Przyznaję się bez bicia, że wydałam grube miliony, ale mam usprawiedliwienie! 
Właśnie skończyły mi się wszystkie balsamy i odżywki - to przecież przeznaczenie!

Co obejmuje promocja?
Balsamy do ciała - różne i przeróżne, czyli nawilżające, regenerujące, brązujące, rozświetlające i tak dalej i tak dalej
Pomadki ochronne do ust
Produkty do włosów - odżywki, maski, oleje, serum na końcówki, eliksiry
Odżywki do paznokci
Maseczki do twarzy


Dobrze - koniec części teoretycznej, czas na pokazanie moich nowości. 
Jesteście ciekawi ile wydałam? 
Niech będzie, podzielę się tym na koniec wpisu. 


GARNIER - intensywna pielęgnacja // regenerujące mleczko do ciała "opatrunek w mleczku"
Bogata formuła kanadyjska wzbogacona w syrop z klonu ( no ciekawie się zapowiada).
Oczekiwany rezultat: Zmniejszenie szorstkości skóry jak również odżywiona, ukojona i nawilżona skóra ciała odzyskuje elastyczność i miękkość.

Zawsze chciałam go wypróbować, a w promocyjnej cenie po prostu się skusiłam.

ISANA - kremowy żel pod prysznic // marakuja i kokos
Oczekiwany rezultat: Żel ma zrelaksować moje ciało pod prysznicem i pomóc w utrzymaniu nawilżenia skóry, chroniąc ją przed wysuszeniem. Moja skóra ma być miękka i gładka w dotyku.

Co prawda nie był w promocji, ale na do widzenia i kosztował 2,49 zł. Pamiętam, że lubiłam jego zapach, więc zgarnęłam do koszyka.



TUTTI FRUTTI - masło do ciała // jeżyna&malina
Skład, a raczej zapach masełka ma mnie pobudzać do działania. 
Oczekiwany rezultat: głębokie nawilżenie, odżywienie i ujędrnienie - skóra staje się zachwycająco miękka. 

Zapach dla mnie znamy i chyba rzeczywiście pozytywnie pobudzał - szczególnie rankami.

AA - balsam ujędrniająco - rewitalizujący
Zawiera ekstrakt z ryżu himalajskiego, olej perilla i ekstrakt z bambusa.
Oczekiwany rezultat: pozostawi skórę jędrną i nawilżoną.

To mój pierwszy kosmetyk z firmy AA. Mam nadzieję, że się polubimy.



 ♥ GARNIER Ultra Doux - odżywka pielęgnacyjna // olejek z awokado i masło kartie
Odżywka ta ma uwaga odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone ( to moje włosy).
Oczekiwany rezultat: włosy łatwe w rozczesaniu i włosy odżywione mają być niewiarygodnie miękkie i błyszczące.

Już kiedyś miałam i było dobrze - teraz też tak będzie. 

ALTERRA - nawilżająca odżywka do włosów // bio-owoc granatu i bio-aloes
Dla włosów suchych i zniszczonych - to znowu coś dla mnie.
Oczekiwany rezultat: A wiecie, że nie jest opisany. Albo jestem po prostu ślepa.

W takim razie oczekuję łatwości w rozczesywaniu i pięknego zapachu ( a taki jest).



PERFECTA - express mas multi odżywianie
Maseczka dla cery normalnej i suchej zawiera olej ze słodkich migdałów i miód manuka.
Oczekiwany rezultat: wspaniale odżywiona i gładka cera o zdrowym kolorycie.

PERFECTA - express mask mezo nawilżanie
Maseczka dla każdego rodzaju cery - ampułka hialuronowa z sokiem aloesu i multi - kwasem hialuronowym.
Oczekiwany rezultat: mocno nawilżona, aksamitnie gładka i pełna blasku cera.

PERFECTA - express mask moc rozświetlenia 
Koktajlowa maseczka sos dla cery zmęczonej i niedotlenionej zawierająca złoto 24 - karatowe i kwas hialuronowy. 
Oczekiwany rezultat: błyskawiczne odświeżenie, wygładzenie i udoskonalenie cery.

BIELENDA - carbo detox
Oczyszczająca maska węglowa, która detoksykuje, odświeża i zwęża pory zawiera aktywny węgiel i zieloną glinkę. 
Oczekiwany rezultat: oczyszczona, idealnie matowa, pełna blasku, świeża i gładka cera jak również pory zwężone i mniej widoczne, a niedoskonałości zredukowane. 

BIELENDA - peeling gruboziarnisty
Przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej zawiera kwas glikolowy i antyoksydacyjny kompleks witamin A+E+C.
Oczekiwany rezultat: idealnie matowa, świeża i gładka cera jak również pory zwężone i mniej widoczne, a zaskórniki zredukowane. 

Nie pozostaje mi nic innego niż testowanie. Może w końcu skuszę się na testy i ich opis na blogu - a co, do odważnych świat należy. 



L'BIOTICA BIOVAX - odżywczy oleo - krem do włosów.
Zawiera oleje dalekowschodnie tsubaki i perilla. 
Oczekiwany rezultat:  nawilżenie, odżywienie i upiększenie włosów jak również ujarzmienie ich i wygładzenie. Nie obciąża włosów..

♥ L'BIOTICA BIOVAX - odżywczy oleo - krem do włosów.
Zawiera oleje amazońskie babassu i pequi.
Oczekiwany rezultat: włosy nawilżone, wygładzone i ujarzmione z idealnym wykończeniem i pięknym połyskiem. Nie obciąża włosów..

No i w końcu się skusiłam i będę testować i stosować i na pewno podzielę się opinią - jestem taka bardzo podekscytowana. 



♥ L'BIOTICA BIOVAX - intensywnie regenerująca maseczka do włosów // GOLD
Zawiera olej arganowy i 24 karatowe złoto. 
Oczekiwany rezultat: intensywna regeneracja i wygładzenie włosów, widoczne odmłodzenie i nawilżenie jak również wyjątkowe rozświetlenie i blask. 

♥ L'BIOTICA BIOVAX - intensywnie regenerująca maseczka do włosów // DIAMOND
Zawiera pył diamentowy i kompleks minerałów.
Oczekiwany rezultat: wzmocnienie i intensywna regeneracja , włosy nawilżone i pełne energii, diamentowy, skrzący blask.

I jak wyżej - już nie mogę doczekać się stosowania.  Mam nadzieję, że efekty mnie zadowolą. 



ZIAJA - liście manuka (oczyszczanie)
Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom dla cery normalnej, tłustej i mieszanej. 
Oczekiwany rezultat: czysta i świeża skóra, odblokowane pory skóry z nadmiaru sebum.

♥ ZIAJA - liście manuka (oczyszczanie)
Krem nawilżający balans korygująco - ściągający SPF 10 ( ochrona niska) dla cery normalnej, tłustej i mieszanej.
Oczekiwany rezultat: czysta i świeża skóra.

No i nie mogło odbyć się bez firmy Ziaja ( tutaj bez promocji). W końcu wpadło moje ręce - standardowo jestem ciekawa i podekscytowana ( staję się monotematyczna). Mam nadzieję, że sprawdzi się dobrze. 



JANTAR - odżywka wcierka z wyciągiem z bursztynu
Odżywka jest dla skóry głowy i włosów zniszczonych i pozwolę sobie powtórzyć - to są moje włosy. 
Oczekiwany rezultat: mocne, zregenerowane, mniej podatne na wypadanie, pełne witalności włosy.

O wcierce wiele słyszałam wszędzie, na blogach, na Youtube, od znajomych. Swojego czasu wyskakiwała mi nawet z lodówki, jednak nie było po drodze i w końcu się spotkałyśmy. Zobaczymy, czy się polubimy i czy pomoże.

LIRENE - brązujący balsam do ciała.
Balsam dla karnacji ciemnej - złocista opalenizna bez smug i przyjemny zapach kawy.
Oczekiwany rezultat: poprawiona kondycja skóry i wzmocniony efekt opalenizny.

Zdjęcia nie zrobiłam lub zrobiłam, ale zgubiłam, a z braku czasu nie mam jak tego nadrobić. Chyba każdy widział ten balsam - bardzo go lubię i stosuje już kolejny raz.


♥♥♥
Na koniec zdradzam magiczna cenę. Wydałam za to wszystko 101 zł i 40 gr. Czy to tak dużo? A nie wiem. Wiem, że mam zapas na najbliższe miesiące i mam co zużywać. 

Najmocniej przepraszam za niedoskonałość zdjęć, ale cały czas się uczę je robić i staram się ograniczać tryb automatyczny. 

A Wy byłyście już w Rossmannie? Skorzystacie z promocji?No i co kupiłyście? 

Zapraszam do dzielenia się tym w komentarzach. 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji