Zmieniam zasady gry!

Witam moje Miśki kolorowe!

Oj, ale mam dobry humor, ale dzisiaj nie o tym. Będzie wpis czysto organizacyjny. Wytłumaczę jakie zmiany się szykują. 

♣  Po pierwsze będzie mnie więcej ♣
Nowe wpisy będą pojawiać się regularnie, czyli w każdy wtorek, czwartek i każdą niedzielę. Chcę również zastosować stałą godzinę. Niech będzie 9:00 rano.

Oczywiście może zdarzyć się tak, że wpis z powodów technicznych się nie pojawi, ale będziecie o tym informowani na Facebooku.

Inną możliwością są częstsze wpisy - to też może się wydarzyć. Tutaj się powtórzę. Aktualności umieszczam na FB.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♣  Będzie mnie jeszcze więcej ♣
Znajdziecie mnie regularnie na:

INSTAGRAMIE 
♥ Zachęcam do śledzenia mojego INSTASTORY, gdzie możecie mnie poznać od strony bardziej takiej luźnej, nieblogowej i życiowej.
♥ Jeżeli mowa o zdjęciach to jak na razie znajduje się tam wielki miszmasz, czyli kosmetyki, zakupy, jedzenie, fotografia ( raczej próby fotografii), czasami moje selfie ( bardzo rzadko).


♥ Tutaj jak na razie również znajduje się jeden wielki miszmasz. Moje ulubione wpisy motywacyjne i cytaty, aktualności z bloga.
♥ Cel: Uporządkowanie treści do końca 2017 roku.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

♠ Ale po co to wszystko? ♠

♥ Chcę nauczyć się regularności i samodyscypliny.
♥ Chcę, aby mój blog się po prostu rozwijał. Nie chcę stać w miejscu.
♥ Chcę pokazać sobie, że potrafię.
♥ Lubię to miejsce, lubię Was i chcę się rozwijać.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

Podsumowując - trzymajcie za mnie kciuki. Muszę dać rade, a jak nie dam, to o tym napiszę. Będzie kolejny pomysł na wpis.
Rezultatami pierwszy raz podzielę się pod koniec tego roku lub na początku następnego.

Także komu do pracy temu czas!


Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji