Jedziemy do Trójmiasta!

Witam w tę piękną niedzielę!

Jejku jestem taka podekscytowana, ale właśnie jestem w drodze do Trójmiasta. Czas na urlop, odpoczynek i zwiedzanie. Przyznaję się bez bicia, że nad morzem byłam ostatni raz w podstawówce - dawno, prawda? Coś tam mi się od życia należy. Będzie niesamowicie. 

Zabrałam ze sobą masę, dosłownie masę ciepłych ubrań - jestem przygotowana na wszystko. Deszcze, wiatry, zimno. Nie dam się temu i wyciągnę z naszego wyjazdu to, co najlepsze. 

Zapakowałam ze sobą dobry humor, optymizm i ciekawość świata- wyjazd musi się udać. Podobno po 14 mamy być już w Gdańsku. Te pięć dni zamierzam spędzić totalnie wyłączając się od spraw, które zostawiłam w Warszawie. Ahoj przygodo!

Dzisiaj zapisuję punkty, które chcę odwiedzić.


Pierwszy punkt to nasz Bałtyk. Jak tylko się zameldujemy no i zjemy to jedziemy nad morze. Niech nawet pada i wieje. Nie ma innej opcji! Morze, morze i jeszcze raz morze. Swoją drogą Gdańska nie znam wcale, więc będzie wesoło. Ale do odważnych podróżników świat należy ( no ciekawe co mają powiedzieć ludzie podróżujący po dzikich stepach i pustyniach).

GDAŃSK
♥  Główne Miasto ( nie będę wypisywać tutaj szczegółów). Chcę zobaczyć wszystko to, co piszą w przewodnikach. Spacerować, robić zdjęcia i poznawać.
♥ Amber Sky Koło Widokowe - mam nadzieję ,że jednak nie mam lęku wysokości.
♥ Stocznia Gdańska
♥ Westerplatte 

GDYNIA
♥ Okręt Muzeum ORP Błyskawica
♥ Dar Pomorza
♥ Akwarium Gdyńskie

Wszystko na szczęście jest bardzo blisko siebie (kojarzę z dzieciństwa, jednak nic więcej nie pamiętam). No zobaczymy jak to będzie.


SOPOT
♥ Molo - czyli coś, co typowo kojarzy mi się z Sopotem. Myślisz molo - widzisz Sopot, myślisz Sopot - widzisz molo. 
♥ Latarnia morska
♥ Crooked House
♥ Muzeum figur woskowych
♥ Opera Leśna

Sporo tego. Mam nadzieję, że mimo tak małej ilości czasu uda się wszystko zrealizować, co zaowocuje cudownymi wspomnieniami i pięknymi zdjęciami ( również na bloga).

Jak zwykle liczę na Was. 
Co polecacie do zwiedzenia w Trójmieście? 
Może są miejsca, o których nie słyszałam, a jednak warto je zobaczyć?

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia