Sierpniowy przegląd filmowy

Ostatnio stałam się krytykiem filmowym. Dobrze - wiem, że przesadzam, ale wolny czas lubię spędzać przy oglądaniu filmów. Zdarzają się te lepsze jak również te gorsze. Dzisiaj 5 filmów, które udało mi się w ostatnim czasie obejrzeć. Standardowo uraczę Was oceną od jednego do pięciu serduszek.



OBDAROWANI ♥♥♥♥
Czytałam wcześniej kilka recenzji i myślałam, że się zasłodzę jednak zawiodłam się. Film był strzałem w 10!  Piękny, wzruszający z matematyką w tle.

FABUŁA W SKRÓCIE: matematyka, talent, rodzina


SZTUKA KOCHANIA ♥♥♥♥♥ 
Ja jestem jakaś nienormalna, ale byłam przekonana, że film jest o ckliwej miłości, bąbelki, kwiatuszki i motylki. O jakże się pomyliłam - na szczęście!

FABUŁA W SKRÓCIE: kobieta, seks, trójkąt, edukacja seksualna w PRL

KRĄG ♥♥♥
Film miał same słabe oceny, ale mnie wciągnął. Uwielbiam Emmę Watson - może to dlatego. Daje do myślenia jeżeli mowa o nowych technologiach i ich rozwoju. Czy na pewno tego chcemy?

FABUŁA W SKRÓCIE: technologia, inwigilacja, życie pod kontrolą


ZAPROSZENIE DO ZNAJOMYCH ♥♥♥
Uwaga to będzie horror. Czy jest bardzo straszny? Nie, ale ja jestem taką istotą, że nawet tego się bałam. 

FABUŁA W SKRÓCIE: Facebook, opętanie, czarownice, zemsta


LIFE ♥♥
Mnie się nie podobał, ale mojemu mężczyźnie jak najbardziej tak. Historia o żyjątku z Marsa, które zaczyna zabijać ludzi.

FABUŁA W SKRÓCIE: Kosmici, misja kosmiczna, walka o życie


Oglądaliście coś z powyższych filmów?
Teraz szukam dramatów i ciekawych biografii - możecie coś polecić? 
Będę wdzięczna!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia