Ulubieńcy września 2017

Dzień dobry i cześć!

To już chyba ostatni wpis z cyklu podsumowuję wrzesień i planuję październik. W tym miesiącu nie mogło się obyć bez ulubieńców. Co zdobyło i skradło moje serducho w tym miesiącu? Co sprawiło, że chodziłam jeszcze bardziej szczęśliwa? Już zdradzam Wam ten sekret.


WYJAZD NAD MORZE
Jestem przewidywalna, ale to był mój ulubieniec nad ulubieńce ulubieńców. Podładowałam akumulatory, jestem napędzona pozytywną energią i gotowa do działania! Jednak odpoczynek od czasu do czasu potrafi zdziałać cuda. 

HEL
Kolejny ulubieniec i znów jest to miejsce. Mam na myśli w szczególności sam cypel i plażę - przepiękną, piaszczystą plażę i widok otwartego morza. Mój mały raj na ziemi.


ZOO W OLIWIE (GDAŃSK)
Miejsce magiczne (wpis będziecie mogli przeczytać już niedługo), położone na zielonym, górzystym terenie. Mogłabym tam spędzić cały dzień - zwierzęta i las dookoła. Cisza, spokój i zieleń. Nawet mnie, jako typowej miejskiej istocie bardzo się podobało. Więcej szczegółów jeszcze w tym tygodniu.


BLOGER I SOCIAL MEDIA oraz SOCIAL MEDIA START
Dwie pozycje Jasona Hunta i już zabrałam się za kolejną. Więcej przeczytacie także wkrótce (ale Wam spojleruję). Zdradzę, że pierwszy wpis jest przygotowany w całości, a drugi już powoli powstaje. Jak tak patrzę na to zdjęcie, to przyznaję, że książki są już lekko zmasakrowane, ale brałam je wszędzie i czytałam wszędzie - tak czasami wychodzi.


MINI KOSMETYKI
O czym mowa? O miniaturkach, które wzięliśmy na wyjazd. Okej, nie wszystkie się sprawdziły w kwestii polubienia się, ale zajmowały bardzo mało miejsca i w drodze powrotnej już się ich pozbyliśmy. Na ten temat wpis także się grzeje.


MUZYKA


Tak się złożyło, że w tym miesiącu żaden konkretny kosmetyk nie przykuł mojej uwagi. Nie miałam także czasu na filmy, czy seriale. Jakoś tak wyszło. Bardzo możliwe, że pojawi się coś nowego właśnie w październiku. Mam taką nadzieję. 

A jacy byli Wasi ulubieńcy?
A i jeszcze jedno pytanie:
Czy znacie jakąś dobrą książkę o Social Media, Instagramie, czy prowadzeniu Facebooka? 
Może być po angielsku. Ktoś, coś podrzuci? 

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia