Dzielę się wiosennymi zdjęciami!

Witajcie tego paskudnego, deszczowego i sennego dnia!

Takiego powitania się chyba nie spodziewaliście?
Wiosna nam się zagubiła... ach, a ostatnio było już tak pięknie!

Miałam dzisiaj dodać w końcu moje nowości do włosów, ale zagubiłam zdjęcia w odmętach folderów na komputerze - to dłuższe poszukiwania ( taka jestem zorganizowana).


Z racji tego, że jestem tak mało ogarnięta postanowiłam dzisiaj dodać zdjęcia, które wykonałam w ostatnich dniach. Z resztą obiecywałam, że będę robić ich więcej - oto są.

Obiecuję również, że opublikuję moje nowości do włosów - potrzebuję po prostu czasu :)
I chyba potrzebuję wykonać nowe zdjęcia - niech żyje rozgarnięcie i zorganizowanie!

A teraz poczujcie się wiosennie!


Uwielbiam kolory, które teraz spotykam na każdym kroku. Daje mi to wiele radości. No popatrzcie na te żółcie! Piękne i słoneczne!


A tutaj powinien być jakiś tekst, żeby było ładnie więc...
uśmiechnij się! 


Przyznam się, że zdjęcia kwiatów zostały wykonane w Łazienkach Królewskich. Można by napisać, że właśnie spacerujecie razem ze mną i zwiedzacie wskazaną atrakcję warszawską z innej perspektywy.


A jeżeli ktoś mi powie co to za gatunek to zostawiam uśmiech!


Dla potwierdzenia, że nie zmyślam - udowadniam! 
Przedstawiam Pałac na wodzie z drugiej strony!


No i zmierzając ku finiszowi - musiałam się pochwalić moim ostatnio ulubionym zdjęciem. Testowałam zoom mojego telefonu i chyba nie jest źle :)

Z resztą zachęcam wszystkich, aby chociaż raz wybrali się na górkę koło lotniska.


I jeszcze na koniec, na pocieszenie wstawiam Wam piękne niebo ( nie takie jak dzisiaj). 
Niech ciepłe dni powrócą!

A jaka jest u Was pogoda? Bo u mnie istna tragedia! 
Dajcie znać, czy Was również cieszą kolory wiosny :)

Dobrego dnia!

Popularne posty z tego bloga

Jesienne wspomnienia

Pierwsze urodziny bloga