7 rzeczy, które sprawiają, że się uśmiecham

Cześć!

Na wstępie chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe słowa pod dwoma poprzednimi wpisami. Jeszcze na wszystko nie odpowiedziałam, ale staram się regularnie to robić.

Dziękuję, że mogę na Was liczyć!

Dzisiaj przebijam się przez ten czas pozbawiony motywacji. Definitywnie mówię temu nie!
Widzę też, że w końcu wychodzi słońce. Wpis jest bardzo spontaniczny.

W dniu dzisiejszym przedstawię 7 rzeczy, które sprawiają, że się uśmiecham.


I. UŚMIECH MOJEGO CHŁOPAKA
No cóż zdjęcia tutaj nie będzie. Możecie sobie tylko wyobrazić. Jedna z najlepszych rzeczy na świecie!

II. MOPSY I BULDOGI FRANCUSKIE
Napiszę tak - jestem po prostu zbzikowana na ich punkcie. W przyszłości pragnę przygarnąć swojego.


III. KAWA
Ten, kto mnie czyta ten wie. Więcej zdjęć kawy na moim Facebooku!


IV. SPACERY 
Nie ma nic lepszego niż świeże powietrze, towarzystwo drugiej osoby i po prostu podziwianie okolicy. 


V.JAZDA NA ROWERZE
Co tu więcej pisać. Kocham rowery!


VI. PROWADZENIE BLOGA
Oj to to sprawia już mi dwa kieliszki, pięć butelek i osiem baniaków szczęścia i uśmiechu.


VII. MUZYKA
A więcej w tym temacie TUTAJ.


Jak widzicie niewiele mi do szczęścia i uśmiechu potrzeba. A jak jest u Was, co sprawia, że na Waszych twarzach pojawia się uśmiech? 

Jestem ciekawa, a co!

Dobrego weekendu :)

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Blogowanie od kuchni, czyli droga do publikacji nowego wpisu podczas spadku motywacji