Podsumowanie tygodnia inspiracji

Hej!

W końcu udało mi się dorwać do laptopa i piszę najnowszy wpis - szok i niedowierzanie. Przyznam szczerze, że przestawienie czasu nie działa na moją korzyść - jestem trochę zdezorganizowania. 

Przyszedł czas na podsumowanie tego blogowego tygodnia. Co się działo, jak było?


Wszystko zaczęło się od wpisu:

PONIEDZIAŁEK

Nie tylko sam post był dla mnie bardzo ważny, ale również Wasze komentarze, które dodały skrzydeł i motywacji do wykonywania większej ilości własnych zdjęć.


WTOREK
Co prawda w tygodniu było zimno, ale jest coraz cieplej i to mnie cieszy - bardzo cieszy! 
Kolejny dzień i kolejna interakcja - podsunęliście pomysły na kolejne funkcjonalności na blogu takie jak ikonki Social Media.


ŚRODA
W głowie pojawiły się nowe pomysły. Dodałam wcześniej opisane ikonki na bloga. Dodałam również swoje zdjęcie i prawidłowy opis pod wpisami- tam ikonki Social Media w końcu działają. Rozpoczęłam również pracę nad rozwijaną listą wpisów.


CZWARTEK
Podobno sekretów się nie zdradza, jednak ja się odważyłam! Jeżeli nie widzieliście tego wpisu, to serdecznie zapraszam!


PIĄTEK
Odpowiedziałam na kilka pytań, które wydały mi się interesujące.


SOBOTA
Tutaj był w końcu dzień odpoczynku po ciężkim tygodniu pracy i tygodniu blogowania. Poczyniłam wielkie zakupy - będą wpisy kosmetyczne! To będzie dopiero wielkie wyzwanie. Trzymajcie kciuki!

Chce Wam na koniec ogromnie podziękować, że byliście w tym tygodniu ze mną, jak również za to, że aktywnie komentowaliście wpisy. 
Dodajecie skrzydeł!

Życzę Wam udanego tygodnia!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia