Jaki był marzec 2017 - blogowe podsumowanie miesiąca

Witam!

Dacie wiarę - już kwiecień!
No nie wierzę, dosłownie nie wierzę.
Siedzę piszę i tak jakoś mi dziwnie.

Po prostu - czas na podsumowanie!
Dzisiaj będzie blogowo.


- Pojawiło się 18 wpisów - postanowienie z 15 zostało wykonane!

- Przybyło 25 obserwatorów ( piękne 105 osóbek) plus 11 osób w kręgach Google ( 35 osób).

- FANPAGE NA FACEBOOKU cały czas się rozwija - stan na dzień dzisiejszy 249 lubiących.

- Liczba wyświetleń w tym miesiącu to 5136. No tutaj wbiło mnie w fotel :)


- Udało mi się nawet publikować wpisy na INSTAGRAMIE


MOJE ULUBIONE WPISY:



No i czas na przełomowy wpis, w którym pokazuję siebie.
W końcu się odważyłam!

Chcesz mnie zobaczyć?


Jak widzicie było intensywnie i działo się - oj działo się.
Mam nadzieję, że w tym miesiącu Was nie zawiodę!

I mam nadzieję, że Wasz miesiąc również był piękny!

Dobrego miesiąca!

Popularne posty z tego bloga

Pierwsze urodziny bloga

Jesienne wspomnienia